امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 477256 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1401 - 8:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کردستان فرماندار مریوان تاکیدکرد: از تمام خانواده‌ها تقاضا می شود ورزش همگانی را در برنامه زندگی خود قرار دهند و به این مهم اهتمام بورزند  آئین تجلیل از قهرمانان،توسط اداره ورزش و جوانان و باهمکاری فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری مریوان و شهرداری کانی دینار در دریاچه زریبار برگزار شد. در این مراسم فرماندار […]

صلح خبر/کردستان فرماندار مریوان تاکیدکرد: از تمام خانواده‌ها تقاضا می شود ورزش همگانی را در برنامه زندگی خود قرار دهند و به این مهم اهتمام بورزند

 آئین تجلیل از قهرمانان،توسط اداره ورزش و جوانان و باهمکاری فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری مریوان و شهرداری کانی دینار در دریاچه زریبار برگزار شد.

در این مراسم فرماندار مریوان ضمن خیر مقدم به حضار گفت: این قهرمانان، شایسته خدمات ارزنده ای هستند و ما هرچه در توان داشته باشیم از آنان دریغ نخواهیم کرد.

اسماعیل احمدی افزود: مریوان به دلیل وجود استعدادهای ورزشی در همه رشته های مختلف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران یک وظیفه اصلی و اساسی است، زیرا حمایت از ورزش علاوه‌بر سلامت، باعث شور و نشاط اجتماعی خواهد شد.

فرماندار مریوان تاکیدکرد: از تمام خانواده‌ها تقاضا مندم ورزش همگانی را دربرنامه زندگی خود قرار دهند و به این مهم اهتمام بورزند و در قدم بعدی بایدمردم برای ورزش قهرمانی تلاش کنند که نماد غیرت، همت و همیت ونما زنده و باانگیزه بودن یک جامعه است.

وی اظهار کرد: مریوان توانسته در رشته‌های مختلف در مسابقات جهانی بالاترین افتخارات را به دست آورد و در این حوزه افتخارآفرین زیادی داشته‌باشیم، ماهم به عنوان نماینده دولت وظیفه خود می‌دانیم که به هر طریق و شیوه‌ای که ممکن باشد از این جوانان افتخارآفرین حمایت کنیم.

فرماندار مریوان در آخر ضمن اینکه وضعیت معیشت و زندگی این قهرمانان یکی از دغدغه‌های دولت است افزود: در آینده نزدیک وضعیت معیشت و شغل این ۱۱ افتخارآفرین ملی را صددرصد حل خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو اختصاصی باخبرنگارصلح خبر، هدف از برگزاری این جشن را معرفی هرچه بیشترقهرمانان به مردم عنوان کرد و افزود: امیدواریم برای این قهرمانان سبب خیرشده باشیم که  از طریق این برنامه ها  شناسایی شوند و بتوانند اسپانسر مالی جذب کنند.

اکبر محمدی در ادامه: بعد از وقفه چندساله توانستیم از۱۱نفر از قهرمانان ملی  که در رشته های  قایقرانی،تکواندو ناشنوایان، دوومیدانی، پیونداعضاء، بوکس و دوچرخه سواری سال ۱۴۰۰/۱۴۰۱ تجلیل به عمل آوردیم.

وی افزود: امیدوارم باهمت مسئولین بتوانیم سالی دوبار از قهرمانان این شهرستان تجلیل به عمل آوریم و در راستای کمک هرچه بیشتر به آنان گام موثری را برداریم.

در پایان مراسم از قهرمانان ملی تجلیل به عمل آمد. 

۱.کاوان محمدی – مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری ( کراس کانتری)  ۲.شیرزاد قادری  مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور رشته قایقرانی  ۳.آروین دیالتی مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور رشته قایقرانی  ۴.مهیار روشناس مدال طلا مسابقات قهرمانی کشور رشته بوکس ( نونهالان )  ۵.فواد خوزم  مدال برنز (دو ۱۰۰ متر) مسابقات کشوری پیوند اعضاء ۶.فردین قادری مدال برنز (دو ۱۵۰۰ متر ) مسابقات کشوری پیوند اعضاء  ۷.صادق محمدی – مدال طلا و نقره پرتاب وزنه و دیسک مسابقات کشوری پیوند اعضاء  ۸.مهدی خسروی مدال طلا مسابقات قهرمانی کشور رشته بوکس  ۹.کژان رستمی  (۱)مدال طلا ماده ۴۰۰ متر در مسابقات بین المللی دوومیدانی در باکو  (۲)مدال نقره ماده ۲۰۰ متر در مسابقات بین المللی دوومیدانی در باکو (۳) مدال نقره ماده ۴۰۰  ۴۶متر در مسابقات بین المللی دوومیدانی در باکو ۱۰.نسیبه شهبازی مدال برنز تکواندو المپیک ناشنوایان در برزیل  ۱۱.زانکوالماسی مقام سوم دارت درمسابقات کشوری پیونداعضاء  

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید