امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 469377 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401 - 13:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج اعلام کرد: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم. به گزارش صلح خبر، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در جریان گفت‌وگو با شبکه الاقصی خاطرنشان کرد: ما در خدمت قدس و مسجدالاقصی هستیم […]

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج اعلام کرد: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.

به گزارش صلح خبر، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در جریان گفت‌وگو با شبکه الاقصی خاطرنشان کرد: ما در خدمت قدس و مسجدالاقصی هستیم و از این شهر مقدس دفاع می‌کنیم و این مایه افتخار است.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی به قتل شهدا اکتفا نمی‌کند، بلکه جنازه آنها را نیز در معرض حمله قرار می‌دهد. این رژیم به دنبال از بین بردن موجودیت فلسطینیان در قدس است و این بیانگر علت نگرانی این رژیم نسبت به آینده خود است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج تاکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی مسجدالاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن را نمی‌دهیم.

خالد مشعل همچنین عنوان کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به ما در سالروز نکبت بود، اما خودش ضربه خورد و در مقابل جهانیان رسوا شد و تشییع پیکر شهید “شیرین ابو عاقله”، خبرنگار و “ولید الشریف”، جوان ۲۳ ساله فلسطینی، موجب رسوایی این رژیم در برابر جهانیان شد.

مشعل تصریح کرد: رژیم اشغالگر درپی یکسره کردن نبرد در قدس و مسجدالاقصی از طریق اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است و برخی مسئولان اروپایی به اشتباه از آزادی عبادت در مسجدالاقصی دم می‌زنند اما ما مجددا تاکید می‌کنیم که مسجد الاقصی تنها، عبادتگاه مسلمانان است.
وی همچنین گفت: ملت فلسطین باید آگاه و هوشیار باشد، دشمن به دنبال سیطره بر مسجدالاقصی است اما ما هرگز اجازه این را نمی‌دهیم.

مشعل در پایان گفت: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید