امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 454437 |
تاریخ انتشار : 25 دی 1400 - 0:49 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی احسان حسینی گفت: اتفاقات عجیب و غریبی را در نیم‌فصل نخست تجربه کردیم، اما امیدوارم با آرامش در نیم‌فصل دوم از قعر جدول جدا شویم. احسان حسینی در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص وضعیت شهرخودرو در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیست و یکم اظهار کرد: صد البته شرایط اصلا خوب نبود […]

صلح خبر/خراسان رضوی احسان حسینی گفت: اتفاقات عجیب و غریبی را در نیم‌فصل نخست تجربه کردیم، اما امیدوارم با آرامش در نیم‌فصل دوم از قعر جدول جدا شویم.

احسان حسینی در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص وضعیت شهرخودرو در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیست و یکم اظهار کرد: صد البته شرایط اصلا خوب نبود و به شکل بدی نیم‌فصل نخست گذشت. متاسفانه نیم‌فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: مهمترین موضوع برای موفقیت یک تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران، آرامش است، اما متاسفانه در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها ابدا آرامش نداشتیم و به شدت با حواشی ریز و درشت درگیر بودیم. ابدا اهل بهانه‌گیری نیستم و قصدم هم توجیه نیست، اما حواشی کمر تیم ما را شکست و روی نتایج تاثیر بدی داشت.

مدافع شهرخودرو در خصوص وضعیت خودش در لیگ بیست و یکم تصریح کرد: طبیعتا هرچقدر هم تلاش کنید، وقتی تیم نتیجه نگیرد و در انتهای جدول باشید، نمی‌توانید از عملکردتان احساس رضایت کنید. از خودم توقع بیشتری داشتم و امیدوارم در نیم‌فصل دوم با آرامش، همدلی و تلاش بیشتر و مستمر به نتایج خوبی دست یابیم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

حسینی گفت: در ۱۱ بازی از ابتدا به میدان رفتم و تنها ۳ بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. امیدوارم که در نیم‌فصل دوم و در انتهای رقابت‌ها، از منطقه سقوط فاصله گرفته باشیم و امتیاز لیگ برتری فوتبال مشهد در رقابت‌ها حفظ شود.

مدافع شهرخودرو که تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد، در رابطه با شایعه جدایی از این تیم گفت: تا آخر فصل با شهرخودرو به صورت قرضی قرارداد دارم و بعد از آن به پرسپولیس برمی‌گردم.

وی در پایان در خصوص سقوط شهرخودرو به لیگ یک تاکید کرد: تیم بدی نداریم و واقعا بازیکنان و کادرفنی خوبی در اختیار داریم. اتفاقات عجیب و غریبی که در نیم‌فصل نخست رخ داد، باعث شد در اینجای جدول قرار بگیریم. شاید به جرات بتوان گفت اتفاقاتی که در تیم ما رخ داد، در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است. از نظر فنی انصافا بازی‌های بدی را به نمایش نگذاشتیم، اما به نتیجه مطلوب دست نیافتیم. حق ما رتبه‌ای بهتر و بقا در لیگ برتر است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید