امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 492902 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 9:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور بخش خصوصی برای حمایت و پشتیبانی کامل از تیم‌های ورزشی شهرستان آمل برای تیمداری در مسابقات لیگ برتر رشته‌های مختلف ورزشی را قابل تقدیر و امیدوار کننده اعلام کرد. رضا حاجی‌پور دیشب درآئین تجلیل و اهدای جام مقام سومی به تیم کودگلفام آمل در […]

صلح خبر/مازندران نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور بخش خصوصی برای حمایت و پشتیبانی کامل از تیم‌های ورزشی شهرستان آمل برای تیمداری در مسابقات لیگ برتر رشته‌های مختلف ورزشی را قابل تقدیر و امیدوار کننده اعلام کرد.

رضا حاجی‌پور دیشب درآئین تجلیل و اهدای جام مقام سومی به تیم کودگلفام آمل در مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، گفت: در بیش از یک دهه گذشته تاکنون شرکت‌های کاله و هراز آمل در لیگ برتر والیبال و بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند و افتخار آفرینی‌های زیادی را برای ورزش آمل کسب کردند.

وی افزود: در سال جاری نیز باشگاه قندکاترین آمل پس ازسال‌ها  درلیگ برتر فوتسال کشور تیمداری کرد و شرکت تولیدی کودگفام آمل هم که مدیرعامل آن علاقمند به والیبال بوده، با سرمربی بومی و بازیکنان بومی در لیگ دسته یک تیمداری کرده که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان آمل در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در شروع فصل حامی مالی نداشته و مشکلات زیادی را برای اعزام و میزبانی از حریفان داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه با ورود و درخواست مسئولان شهرستان از مدیرعامل باشگاه تولیدی فولادین ذوب آمل، فوتسال بانوان آمل نیز دارای حامی مالی شدند و خوشبختانه در لیگ برتر نیز اکنون صدرنشین و در آستانه صعود به سوپر لیگ بانوان قرار دارند.

حاجی‌پور اضافه کرد: شهرستان آمل به واسطه اینکه یکی از شهرستان‌های بااستعداد ورزشی در کشور مطرح است، هم ازحامیان مالی خوبی برخوردار است و هم دارای مربیان و ورزشکاران در تراز ملی است.

وی تصریح کرد: ورزش آمل در سال‌های اخیر ثابت کرده که پتانسیل‌های بالایی در بیشتر رشته‌های ورزشی دارد و ورزشکاران این شهرستان حتی در رشته‌های انفرادی از جمله کشتی و رشته‌های دیگر نیز در المپیک و مسابقات جهانی و آسیایی نیز برای تیم‌های ملی قابلیت‌های بالای فنی خود را نشان دادند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید