امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 492852 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 18:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس هیات والیبال خراسان رضوی از حضور تیم والیبال ساحلی مشهد با عنوان دانش و توپ در لیگ برتر خبر داد.   جبار قوچان‌نژاد در نشست خبری باشگاه والیبال ساحلی مشهدی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر که ظهر امروز، ۹ بهمن ماه، در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، […]

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس هیات والیبال خراسان رضوی از حضور تیم والیبال ساحلی مشهد با عنوان دانش و توپ در لیگ برتر خبر داد.  

جبار قوچان‌نژاد در نشست خبری باشگاه والیبال ساحلی مشهدی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر که ظهر امروز، ۹ بهمن ماه، در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تابستان سال جاری در مسابقات قهرمانی کشور در چندین رده سنی شرکت کردیم؛ در حالی که هزینه اعزام تیم‌ها عجیب و غریب شده‌ است. رشته والیبال ساحلی نیز علاوه بر اینکه برای جسم انسان مفید است اما هنوز در کشور ما به خوبی شناخته نشده است و این رسالت رسانه‌هاست که برای معرفی هرچه بهتر آن پیش‌قدم شوند.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی با تاکید براینکه صفر تا ۱۰۰ پای کار والیبال ساحلی استان ایستاده‌ایم، بیان کرد: در والیبال ساحلی زحمات بسیاری کشیده شده و معتقدم باید برای جذب اسپانسر از هر کارخانه‌ای مطالبه کرد که پای ورزش باشند.

قوچان‌نژاد گفت: برای اولین بار در تاریخ، امسال در لیگ برتر والیبال ساحلی نماینده داریم که برای کسب نتایج مطلوب تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد اما نکته مهمتر رسیدن به ثبات است که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی از توسعه والیبال بانوان استان خبر داد و گفت: در بخش بانوان نیز رشد و توسعه خوبی داشته‌ایم؛ به نحوی که بعد از فوتبال و هیات همگانی رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌ایم؛ همچنین میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته و اعزام مسابقات و دعوت به تیم ملی را در کارنامه خود داریم.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی بیان کرد: امروز جامعه ما نیازمند نشاط و شادابی است. رسالت هیات‌ها توسعه هیجانات، تخلیه انرژی و کمک به شادابی و نشاط اجتماعی است و ورزش در این زمینه تاثیرگذار است.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: برای رشد و توسعه والیبال، هیات باید پای کار باشد و در همین رابطه در پی میزبانی از مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی هستیم؛ کمااینکه به دلایل زیست‌محیطی کمی دشوار است اما با مساعدت متولیان مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اسپانسر برای والیبال ساحلی مشهد چه زمانی پای کار می‌آید، گفت: هزینه‌ها را باشگاه پرداخت می‌کند و هیات کمک‌های جانبی دارد، در ورزش‌های بانوان و ساحلی اسپانسرها کمتر پای کار هستند و ما باید آن ها را پای کار آوریم. تیم دانش و توپ اگر در میانه جدول هم قرار بگیرد، نتیجه موفقی است اما برای حضور در رده‌های بالاتر نیز تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی در خصوص شرایط فعلی نیان‌الکترونیک و انتظارات از این تیم عنوان کرد: در شرایطی عدم سقوط نیان برای ما کفایت می‌کرد که شرایط جذب بازیکن برای ما محدود بود اما نیان با عملکرد خوب توانایی خود را نشان داد.

قوچان‌نژاد از برگزاری متمرکز پلی‌آف در تهران خبر داد و بیان کرد: در پلی‌آف امید است دچار چالش خاصی نشویم. البته که این مرحله شرایط خاص خود را دارد؛ از یاد نبریم تیم نیان‌الکترونیک برابر تیمی چون تیم پیکان پیروز شده است. امید است در لیگ برتر ماندگار باشد تا برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم و از اکنون نمی‌توان گفت که این تیم بین چهار تیم برتر می‌رود یا خیر.

عابدی: امیدوارم در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم

علی عابدی، سرمربی تیم والیبل ساحلی دانش و توپ مشهد، اظهار کرد: از سنوات گذشته در پی حضور در لیگ برتر والیبال ساحلی هستیم و می‌توان از ظرفیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شده، استفاده کرد و در نهایت توانستیم یک تیم در قالب لیگ کشوری داشته باشیم و در مسابقاتی متفاوت طی سال‌های اخیر شرکت کردیم اما بهترین و بالاترین سطح مسابقات، لیگ برتر و لیگ کشوری است؛ از این رو طی جلسات متعدد تصمیم حضور در لیگ برتر اتخاذ شد.

وی افزود: در یک تیم حرفه‌ای ساحلی چهار بازیکن داریم که از یک نفر سهمیه جوانان و نوجوانان استفاده کردیم که پشتوانه‌سازی شود و سه بازیکن در تیم‌هایی ریشه‌دار بازی می‌کنند. والیبال ساحلی رشته‌ای کم‌هزینه است اما همان تیم‌هایی که شرکت می‌کنند، با حامیان مالی جدید وارد این رشته می‌شوند. ما با حمایت هیات وارد این چرخه شدیم و به سهم خود تمام تلاش خود را به خواهیم گرفت. دانش و توپ در میانه جدول در رده ۶ تا ۹ جدول قرار می‌گیرد و امید است به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم والیبال ساحلی دانش و توپ در ادامه گفت: در مثلث رشد یک ضلع آن زیرساخت است که فرصت تحقق آن را مجموعه کارگران، شهرداری، آستان قدس و… دارند، یک ضلع دیگر آن آموزش مربیان و حمایت اداره کل بوده و ضلع سوم آن رشد رسانه و حامیان مالی است. برای رشد هر سه ضلع با هم باید حرکت کنند اما متاسفانه حامی مالی ما از تهران است و سهم عمده‌ای از هزینه‌های مالی را پوشش داده است.

تیم والیبال ساحلی دانش و توپ اولین نماینده والیبال ساحلی خراسان رضوی است که در لیگ برتر والیبال ساحلی شرکت می‌کند و فردا برای حضور در هفته اول رقابت‌ها راهی بندرعباس می‌شود. دانش و توپ جمعه در مقابل فولاد هرمزگان حاضر می‌شود؛ در دومین هفته رقابت‌ها به مصاف ساوانا سمنان می‌رود و سومین رقابت دانش و توپ با رعد پدافند خواهد بود.  

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید