امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 83505 |
تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1395 - 12:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد > انرژی – رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از تعیین تکلیف ساختار جدید ستاد تا نیمه سال ۹۵ خبر داد و گفت: مواردی از وظایف و اختیارات ستاد که نیاز به تصمیم‌گیری و تصویب داشت مشخص شده و آماده ارسال به هیات دولت است. مهدی نیکدار درباره آخرین وضعیت ستاد مدیریت حمل و […]

اقتصاد > انرژی – رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از تعیین تکلیف ساختار جدید ستاد تا نیمه سال ۹۵ خبر داد و گفت: مواردی از وظایف و اختیارات ستاد که نیاز به تصمیم‌گیری و تصویب داشت مشخص شده و آماده ارسال به هیات دولت است.

مهدی نیکدار درباره آخرین وضعیت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: طبق مصوبه ۲۲ مهرماه ۹۴ هیأت دولت٬ ستاد مدیریت‌ حمل و نقل و سوخت باید با کلیه امکانات٬ اعتبارات، تعهدات، وظایف و اختیارات و نیروی انسانی از نهاد ریاست‌جمهوری منتزع و در وزارت راه و شهرسازی مستقر شود.

وی افزود: در ابلاغ دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی مقرر شد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت زیر نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت کند. بر همین اساس ستاد در پیگیری امور خود کاملا با آن سازمان هماهنگ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اظهار کرد: بر اساس بند الف تبصره ۲ مصوبه انتقال٬ احصای آن دسته از وظایف و اختیارات ستاد که جنبه اجرایی داشته و مربوط به دستگاه‌های خاص است و انتقال آن به دستگاه مربوطه از جمله اقداماتی است که باید صورت می‌پذیرفت٬ در این رابطه اقدام شد. ضمن اینکه بر اساس بند «ب» همین تبصره مواردی از وظایف و اختیارات ستاد که نیاز به تصمیم‌گیری و تصویب داشت نیز مشخص شده و آماده ارسال به هیات دولت است.

وی ادامه داد: بدیهی است بر اساس آن دسته از وظایفی که برای ستاد مصوب خواهد شد ساختار تشکیلاتی و پست‌های مورد نیاز تعیین و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ابلاغ خواهد شد.

نیکدار یادآور شد: البته نظر به اینکه این فرآیند زمان بر بوده و ممکن است چند ماهی به طول بینجامد مقرر شد طی توافق‌نامه‌ای با سازمان مدیریت٬ نیروها و ساختار موجود ستاد به صورت موقت در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل قرار گیرد تا مشکلی در پرداخت‌های پرسنلی ایجاد نشود تا انشا الله موضوع ساختار و تشکیلات نهایی شود.

3535

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید