امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 497622 |
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1401 - 10:20 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه نامه به رئیس جمهور برای دریافت متولی گری کودکان کار خبر داد. احمد احمدی صدر در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره ساماندهی کودکان کار و اجرای طرح حرفه آموزی، استعدادیابی و توانمندسازی این کودکان در شهرداری تهران گفت: ما برای ساماندهی کودکان کار یک بسته […]

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه نامه به رئیس جمهور برای دریافت متولی گری کودکان کار خبر داد.

احمد احمدی صدر در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره ساماندهی کودکان کار و اجرای طرح حرفه آموزی، استعدادیابی و توانمندسازی این کودکان در شهرداری تهران گفت: ما برای ساماندهی کودکان کار یک بسته شامل حرفه آموزی، توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار را پیشنهاد داده‌ایم و پیگیر هستیم تا این طرح انجام شود.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح چنانچه سازمان‌های متولی این پیشنهاد را پذیرفته و انجام دادند ما هم در کنار آن ها هستیم؛ اما اگر دستگاههای متولی نیامدند پیشنهاد ما به دولت این بود که مسئله کودکان کار را که شامل اعتبار و ساختار آن است را به صورت کامل از سایر دستگاهها گرفته و به شهرداری واگذار کنند ما نیز کار را انجام می دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: البته این واگذاری،  مستلزم این است که هم ساختار و هم اعتبار به ما داده شود و اینگونه نباشد که بگویند شهرداری تهران گفته کودکان کار با ما و بقیه کنار بروند. در واقع دولت ساختار و اعتباری را که در حوزه کودکان کار به سایر نهادها داده است از آن ها پس گرفته و به ما واگذار کند.

به گفته وی، دولت می‌بایست مدیریت یکپارچه شهری را در این زمینه رعایت کرده و مدیریت این موضوع را به ما واگذار کنند و دستگاه‌های دیگر نیز در این حوزه تمکین کنند یعنی در این ساختار قرار بگیرند و اعتبار لازم را به ما بدهند و ما هم صفر تا صد این کار را کمتر از یکسال انجام خواهیم داد.

احمدی صدر در مورد جزئیات نامه به دولت برای تفویض اختیار کودکان کار به شهرداری تهران گفت: از سوی شهرداری تهران به رئیس جمهور نامه‌ای برای ارائه این پیشنهادمان ارسال شد و آقای رئیسی نیز دستور بررسی این موضوع را دادند که بین ما و مجموعه های دولتی مکاتباتی انجام شده است و در حال تدوین طرح توجیهی هستیم تا برای دولت ارسال کنیم.

وی افزود: اگر دولت این موضوع را بپذیرد ما آمادگی۱۰۰ درصد برای پذیرش مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبار آن را داریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید