امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 106618 |
تاریخ انتشار : 23 دی 1391 - 22:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

چرا بسیاری از افراد قادر به جذب دوست یا همسر دلخواه نیستند؟ قانون جذب همسر دلخواه چیست؟ چرا برخی از افراد با وجود داشتن بهترین متخصص تغذیه ، قادر به کاهش وزن خود نیستند؟ خانم ۲۴ ساله ای که بارها از روابط خود با جنس مخالف آسیب دیده بود، در جلسه مشاوره می گفت: جناب سیناتهرانی از […]

چرا بسیاری از افراد قادر به جذب دوست یا همسر دلخواه نیستند؟

قانون جذب همسر دلخواه چیست؟

چرا برخی از افراد با وجود داشتن بهترین متخصص تغذیه ، قادر به کاهش وزن خود نیستند؟

خانم ۲۴ ساله ای که بارها از روابط خود با جنس مخالف آسیب دیده بود، در جلسه مشاوره می گفت: جناب سیناتهرانی از بس آدمهای عوضی و بدردنخور به من علاقه مند شده اند، دیگر خسته شده ام. او از این موضوع گله داشت که چرا قادر به جذب همسر دلخواهش نیست و همواره مردانی را جذب می کند که به دردنخور و بی خاصیت هستند؟

او در خصوص ویژگی افرادی که بر سر راهش قرار گرفته اند، چنین می گفت: مورد اولم که ۸ سالی از من کوچکتر بود و خیلی رمانتیک و مامانی بود. پسری بی عرضه که پول توجیبی اش را هم پدرش به او می داد و او نیز با مال پدرش ولخرجی می کرد. مورد بعدی نیز مردی بود که بعد از یک سال فهمیدم زن و بچه دارد و نه تنها با من بلکه با دختران زیاد دیگری نیز رابطه احساسی برقرار کرده بود. موردی نیز داشتم که واقعاً روی اعصابم بود. من همیشه از این مسئله بدم می آمد که کسی بخواهد صبح تا شب مرا کنترل کند، اما این شخص دقیقاً همین کار را می کرد و حتی اجازه نمی داد تا با دوستان خوبم معاشرت داشته باشم . او با کارهایش روحیه مرا خورد کرد و اعتمادبه نفسم را از من گرفت، بطوریکه دیگر می ترسیدم به تنهایی رانندگی کنم. و در همین اواخر نیز با کسی آشنا شدم که تصور می کردم واقعاً پسر خوبی است اما او نیز با چرب زبانی مقدار زیادی پول از من گرفت و ناپدید شد.

جناب تهرانی خدا نیز از من روی برگردانده است و هیچ توجهی به من ندارد . من خیلی انسان بدبخت و بدشانسی هستم که این دسته از آدمها را جذب می کنم. پیش از آنکه برای مشاوره نزد شما بیایم به مشاور دیگری مراجعه کرده بودم که می گفت: مثبت اندیش باش و سعی کلمات و عبارات مثبتی که به تو می دهم را بارها و بارها در طی روز تکرار کنی . اما آقای تهرانی این عبارات مثبت نیز کمکی به من نکرد و بعد از آن با همان پسری آشنا شدم که از من مبلغ زیادی کلاهبرداری کرد.

متأسفانه برخی از افراد توصیه می کنند مرتب به خود تلقین کنید که همه چیز روبراه است و عبارات تاکیدی مثبت استفاده کنید تا موفق شوید.

اما به عنوان یک مشاور ، معتقدم در درون یک باغ زیبا نیز علف های هرز زیادی وجود دارد. پس اگر بخواهیم از دیدن آن باغ لذت ببریم باید راه افتاده و علف های هرز را ریشه کن کنیم.

اگر بنشینیم و مدام با خود تکرار کنیم که خدایا چرا در باغ زندگی من علف هرز هست؟ یا چرا به من توجه نمی کنی؟ چرا اینقدر با من نامهربانی؟ نه تنها اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد، بلکه بازهم افراد بنجل دیگری را جذب خود خواهید کرد.

اما علت شکست این افراد در جذب دوست یا همسر مناسب چیست؟

تجربیات من در مشاوره به چنین افرادی نشان می دهد که این افراد مهارت لازم برای جذب افراد مثبت و شایسته را ندارند. آنها مهارت های ارتباطی و ذهنی ضعیفی دارند و همین ضعف باعث می شود تا همواره آدم های منفی و بدردنخور را جذب کنند.

دلیل نخست آنکه، این افراد مهارت های علمی ارتباط صحیح را نمی دانند و لذا براحتی فریب می خورند و یا مورد سوء استفاده قرار می گیرند. بدون مهارتهای ارتباطی جذب افراد شایسته و موفق تقریباً غیرممکن است.

همچنین مهمتر از دلیل اول این که : آنها نمی دانند، چگونه امواج مغزی خود را بر روی موج جذب دوست یا همسر خوب تنظیم کنند و چون فرکانس مغزشان بر روی موج جذب افراد بنجل متمرکز است قادر به جذب دوست یا همسر مناسب و شایسته نیستند.

متأسفانه من این ضعف را در خانم ها و آقایانی که از مشکل چاقی و اضافه وزن رنج می برند، نیز به وفور دیده ام. آنها علیرغم داشتن بهترین بهترین متخصصین تغذیه و رژیم غذایی قادر به اجرای برنامه های لاغری نیستند، زیرا امواج مغزی آنها هنوز بر روی موج چاقی و اضافه وزن متمرکز است و تا نیاموزند که چگونه فرکانس آنرا بر روی موج لاغری و خوش اندامی متمرکز کنند، موفقیت چندانی در کاهش وزن بدست نخواهند آورد.

 

درس زندگی از سیناتهرانی – مشاور و متخصص مهارت های ارتباطی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید