امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 506176 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1402 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و رئیس هیأت تکواندو استان گلستان از ثبت مدارک و مشخصات ۱۵۵ مربی آقا و خانم گلستانی در بانک اطلاعات وزارت ورزش و جوانان خبر داد. علی نوری شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه بانک اطلاعات وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را سال […]

صلح خبر/گلستان رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و رئیس هیأت تکواندو استان گلستان از ثبت مدارک و مشخصات ۱۵۵ مربی آقا و خانم گلستانی در بانک اطلاعات وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

علی نوری شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه بانک اطلاعات وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را سال ۱۳۸۶ آغاز کرد که تا سال ۱۳۹۹ حدود ۹ هزار و ۹۰۰ نفر تکواندوکار گلستانی در آن عضو شده بودند، اظهار کرد: این رقم در پایان سال ۱۴۰۱ به ۱۳ هزار و ۷۷۶ نفر رسید که رشدی قابل توجه است.

وی میزان افزایش عضویت در این سامانه پس از آغاز فعالیت خود در هیأت تکواندوی گلستان را حدود ۳۸ درصد برشمرد و ادامه داد: از این تعداد ۷ هزار و ۷۲۴ تکواندوکار آقا و ۶ هزار و ۵۲ خانم هستند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو از جهش توانمندی‌های بانوان طی دو سال اخیر خبر داد و افزود: در ارزیابی‌های فدراسیون با مدنظر قرار دادن همه حوزه‌های کمی، کیفی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی، تکواندو بانوان گلستان با جهش بالا رتبه خوبی تک رقمی را کسب کرده که رتبه دقیق و صحیح آن در آینده از طریق خود فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت در سامانه بانک اطلاعات ۹۰ مربی آقا و ۴۲ مربی خانم گلستان، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۷ مربی جدید خانم و ۶ مربی آقا به این مجموعه اضافه شد که ظرفیتی قابل توجه در حوزه آموزش هیأت استان گلستان است.

رئیس هیأت تکواندو گلستان تعداد باشگاه‌های اختصاصی آقایان را در استان ۳۰ باشگاه، بانوان را یک باشگاه و اختصاصی آقا و خانم را ۵۲ باشگاه ثبت شده در بانک اطلاعات عنوان کرد و گفت: تعداد داوران بین‌المللی گلستانی ۵ داور آقا و یک خانم هستند که تلاش می‌شود این تعداد افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه آزمون‌های کمربند بی‌وقفه و همه ساله در حال برگزاری است، تصریح کرد: در کنار برگزاری دوره‌ها، کلاس‌ها و آزمون‌های رسمی مربیگری، داوری و ارتقای کمربند، برگزاری کارگاه داوری، کلاس‌های دانش افزایی حقوق ورزشی، استعدادیابی و دیگر کلاس‌ها در دستور کار بوده است که طبق برنامه برگزار شد.

نوری جهش در حوزه قهرمانی تکواندو را مهمترین رویداد سال‌های اخیر ورزش المپیکی تکواندو دانست و اضافه کرد: همیشه سقف مدال کیوروگی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور بود که برای نخستین بار در سال گذشته ورزشکار فیکس در رده‌های مختلف به تیم ملی معرفی شد که مقام قهرمانی آسیا و جهان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید