امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 477550 |
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401 - 7:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیاپی پیش از آغاز مسابقات فصل جدید، برای آماده‌سازی تیم شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تیم شهرداری بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد؛ به شهرم تعصب دارم و برگشته‌ام تا […]

صلح خبر/همدان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیاپی پیش از آغاز مسابقات فصل جدید، برای آماده‌سازی تیم شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تیم شهرداری بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد؛ به شهرم تعصب دارم و برگشته‌ام تا با کمک هم‌دیگر بتوانیم اتفاقات خوبی برای فوتبال همدان رقم بزنیم.

به گزارش صلح خبر، احمد جمشیدیان در جمع ورزشی نویسان ضمن اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال شهرداری همدان، اظهار کرد: تیم شهرداری طی دو هفته قبل شرایط خوبی نداشت اما توانستیم با جذب بازیکنان مدنظر انسجام بیش‌تری در شاکله و ترکیب تیم ایجاد کنیم.

وی افزود: بازیکنان اصلی تیم از ما جدا شده بودند اما تا جایی که توانستیم برای بازگشت این بازیکنان و پر کردن پست‌های خالی تلاش کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با تاکید بر اهمیت مبحث بومی‌گرایی در باشگاه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا جایی که ظرفیت بازیکنان بزرگسال استان به ما اجازه داده از نفرات بومی بهره بردیم و آن‌ها را در تیم جذب کرده‌ایم.

جمشیدیان تصریح کرد: در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال، زیر ۲۵ سال، جوانان و امید هیچ بازیکن غیر بومی‌ از خارج استان جذب نشده و به طور کامل از ظرفیت استان استفاده کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان طی ۱۵ روز اردو آماده‌سازی تیم را برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه با تلاش مدیریت باشگاه تا به امروز شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، مطرح کرد: برگزاری اردوهای آماده‌سازی در نقاط مختلف استان دلایل مختلفی داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: آماده‌ نبودن چمن‌های فوتبال شهر همدان باعث شد تمرینات آماده‌سازی خود را بیش‌تر در نقاط مختلف استان هم‌چون بهار و لالجین دنبال کنیم و از نظر جا به جایی متعدد کمی دچار مشکل شدیم.

ستاره سابق استقلال و سپاهان عنوان کرد: ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج زمین اصلی تیم‌های فوتبال شهرداری و پاس در مسابقات لیگ دسته اول و دوم فوتبال کشور است و ما نخواستیم فشاری بر روی این زمین در فاصله کم‌تر از یک ماه تا آغاز مسابقات وارد شود به همین دلیل تمرینات خود را در سایر چمن‌های فوتبال برقرار کردیم.

وی ضمن اشاره به این‌که مدیران استانی و شهرستان در ارگان‌های مختلف طی این مدت همکاری و مساعدت لازم را صورت دادند، عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان تنها متعلق به مجموعه شهرداری نیست و باید تمام ادارات و مجموعه‌های استان برای کمک به این تیم پای کار بیایند تا بتوانیم این سرمایه اجتماعی را به نحو احسن و شایسته برای استان حفظ کنیم.

جمشیدیان با اشاره به این‌که برگزاری دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تا جایی که زمان به ما اجازه داده برای آماده‌سازی تیم و قرار گرفتن در شرایط مسابقه با تیم‌های مختلف لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی مذاکره کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: روز جمعه برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم دسته اولی شمس آذر راهی قزوین خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران گفت: پس از روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برای برگزاری چندین دیدار تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی ایفمارک اردوی یک هفته‌ای در تهران برگزار خواهیم کرد.

جمشیدیان هم‌چنین اشاره کرد: برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای ما از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و از اولویت‌های اصلی ما طی این مدت کوتاه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به تلاش مدیران مجموعه شهرداری همدان جهت افزایش آمادگی تیم، تصریح کرد: به شهرم تعصب دارم و برای کمک به تیم فوتبال شهرداری همدان آمده‌ام و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد تا در بهترین جایگاه در پایان فصل قرار بگیریم.

گفتنی است؛ طبق اعلام مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال کشور، قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه ۱۹ مردادماه و مسابقات از ابتدای شهریورماه آغاز خواهد شد.

انتهام پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید