امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 328849 |
تاریخ انتشار : 26 آذر 1398 - 11:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از توقف فعالیت کارخانه سیمان تهران و سیمان شمال در شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران خبر داد. به گزارش صلح خبر سعید محمودی گفت: در چند روز گذشته انباشت آلاینده‌ها و شرایط اضطرار آلودگی هوا باعث شد تا کارگروه اضطرار به ریاست استاندار […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از توقف فعالیت کارخانه سیمان تهران و سیمان شمال در شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران خبر داد.

به گزارش صلح خبر سعید محمودی گفت: در چند روز گذشته انباشت آلاینده‌ها و شرایط اضطرار آلودگی هوا باعث شد تا کارگروه اضطرار به ریاست استاندار تهران تصمیماتی را برای جلوگیری از افزایش آلاینده های هوا اتخاذ کند.

وی افزود: برابر یکی از مصوبات این کارگروه کلیه فعالیت‌های صنعتی و معدنی آلاینده و حتی فعالیت‌های عمرانی از روز شنبه تا هم اکنون (۲۳ تا ۲۶ آذرماه) ممنوع اعلام شد.

محمودی با تاکید براینکه این تصمیمات کوتاه مدت بیشتر به منظور حفظ سلامت شهروندان گرفته می شود، اظهارکرد: عصر روز گذشته با حضور ماموران محیط زیست فعالیت واحد سیمان شمال و سیمان تهران به علت استفاده از سوخت مازوت و داشتن آلایندگی متوقف و به مسئولان این دو واحد تذکرات لازم داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با گلایه از اداره گاز استان در خصوص عدم هماهنگی با محیط زیست استان در کاهش و قطع سهمیه گاز واحدهای صنعتی خصوصا واحدهای دارای بار آلایندگی گفت: از شرکت گاز استان انتظار داشتیم که در این مورد آن هم در شرایط اضطرار آلودگی هوا و در وضعیتی که سلامت مردم با تهدید روز افزون مواجه شد، هماهنگی لازم را برای این اقدام با محیط زیست انجام می داد البته محیط زیست با استفاده از سوخت نفت کوره مخالف است و قطعا این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی در پایان به ادامه پایش‌های محیط زیست و گشت‌های شبانه در سطح استان برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و برخورد با واحدهای متخلف اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی محیط زیست پای سلامت مردم خواهد ایستاد و با متخلفان در هرجا و جایگاهی که باشند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید