امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 473017 |
تاریخ انتشار : 31 خرداد 1401 - 23:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان غربی رئیس هئیت تنیس آذربایجان غربی گفت: تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال وارد جدول اصلی مسابقات شد. محمدطاهر صمدیان در گفت و گو با صلح خبر افزود: با برگزاری ۳۲ رقابت تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در ارومیه وارد جدول اصلی مسابقات شد. وی تصریح کرد: ورزشکاران از فردا در دوره […]

صلح خبر/آذربایجان غربی رئیس هئیت تنیس آذربایجان غربی گفت: تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال وارد جدول اصلی مسابقات شد.

محمدطاهر صمدیان در گفت و گو با صلح خبر افزود: با برگزاری ۳۲ رقابت تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در ارومیه وارد جدول اصلی مسابقات شد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران از فردا در دوره های دوم و سوم باهم رقابت خواهندکرد .

صمدیان خاطر نشان کرد:در مسابقات انفرادی پسران، «امیررضا آرمیون» و «امیرحسین نبیلو» تنیسورهای ارومیه‌ای به همراه «متین نوش مهر»، «مهراد منصوری»، «ایلیا مهربانی»، «یونس ملک پور»، «بردیا دانشفر»، «دانیال مشتقی فرد»، «آرین قره خانلو»، «پارسا فرقانی»، «آبتین غفورزاده» ، «رادین فهیمی»، «آروین رضایی» از ایران و «دنیز تور» و «بدیر کیوانچ» و «درین امیرال» از ترکیه با شکست حریفان خود صعود کردند و ۱۶ تنیسور با مواجه شدن با قرعه استراحت راهی دور دوم جدول اصلی شدند.

وی اضهار کرد: در رقابت‌های دونفره پسران هم «امیر رضا آرمیون و کیارش حنیفی فر» تیم ارومیه‌ای به همراه تیم «بردیا دانشفر و ایلیا مهربانی» از ایران، «سروش مدنیان از ایران و ساها دریک از هندوستان» و تیم‌های ترکیه‌ای «مارس آرگون و بدیر کیوانس» و «علی سادی توگ و دنیز تور» به همراه ۱۱ تیم دیگر با قرعه استراحت راهی دور دوم شدند و از تنها رقابت برگزار شده دور دوم، تیم «محمدپارسا افسری و سام پازوکی» با برتری بر حریف خود راهی یک چهارم نهایی شد.

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی یاد آورشد: در رقابت انفرادی دختران «زینپ اکین باروت» و «ملیس شاکیروگلو» از ترکیه و «کایرا سیدهارت جتنانی» از هند با برتری بر حریفان خود صعود کردند و ۲۹ تنیسور دیگر با قرعه استراحت راهی دور دوم شدند.

صمدیان ادامه داد: در مسابقات دو نفره دختران تیم‌های «کیمیا ثاقب تهرانی و مهرانا سلیمانی پور» و «مهیا عابدینی و آنیتا مهره کش» از ایران، تیم «کایرا سیدهارت جتنانی از هند و گلنسا اکبری از ایران»، «ملیس شاکیروگلو از ترکیه و مهرانه ظهوریان از ایران»، «رناتا قارائه وا از روسیه و نیلی آتفی از ایران» و تیم ترکیه‌ای «زینپ اکین باروت و رونا مودریسوگلو» با برتری بر حریفان خود صعود کردند و دو تیم دیگر با قرعه استراحت راهی دور سوم شدند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید