امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 454864 |
تاریخ انتشار : 28 دی 1400 - 18:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی مس رفسنجان گفت تیمش در تعطیلات نیم فصل در تهران و احتمالا کیش اردو خواهد زد. به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: تیم حریف بازی خوبی را انجام داد. ما وقتی ۴ بازی آخر […]

سرمربی مس رفسنجان گفت تیمش در تعطیلات نیم فصل در تهران و احتمالا کیش اردو خواهد زد.

به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: تیم حریف بازی خوبی را انجام داد. ما وقتی ۴ بازی آخر این تیم را برابر پرسپولیس، استقلال و سپاهان و فولاد مشاهده کردیم، متوجه خوب بودن این تیم در خط دفاع و ایجاد بلوک‌های دفاعی شدیم. پرسپولیس و گل‌گهر هم برابر این تیم کار سختی داشتند.

وی ادامه داد: ما در ۹۰ دقیقه بیشتر مالک توپ بودیم اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. منشا در نیمه نخست در موقعیت تک به تک می‌توانست دروزاه حریف را باز کند. ما باید در این جام باهوش بازی کنیم و زیرا نتایج مسابقات نشان می‌دهد که جام، جام شگفتی‌هاست. از بازیکنانم تشکر می کنم که جانانه بازی کردند و در این هوای سنگین، ۱۲۰ دقیقه انرژی گذاشتند. این صعود را به مردم رفسنجان تبریک می‌گویم. این اتفاق خوبی است که در جمع ۵ تیم بالای لیگ برتر و ۸ تیم برتر جام حذفی هستیم. تنها نگرانی من این است که ۷۲ ساعت بعد باید برابر سپاهانی بازی کنیم که هم آن‌ها ۱۲۰ دقیقه بازی کردند و هم ما ولی تفاوت این است که ما ۲۴ ساعت کمتر وقت ریکاوری می‌کنیم. فشردگی بازی‌ها، کیفیت کار را پایین آورده و باعث نزولی شدن کیفیت تیم‌ها شده است. به هر حال مجبور به بازی برابر سپاهان هستیم تا به تعطیلات نیم‌فصل برویم.

ربیعی در خصوص درخشش محسن آذرپاد در مس تصریح کرد: این سومین سال همکاری من با او است و برای او خوشحالم. بازیکنانی مثل او کمی دیر در فوتبال معرفی شدند. او سنش بالای ۳۰ سال است اما کیفیت خوبی دارد و شناخت خوبی از دیدگاه‌های من دارد. در کنار آذرپاد، از کل بازیکنانم تشکر می‌کنم که کیفیت خوبی را از خود به جای گذاشتند. متاسفانه بعد از تمرین دیروز و زمانی که شاهین توکلی برای حمام به هتل رفته بود، در حمام لیز می‌خورد و به دلیل شیشه‌ای بودن آن، همه شیشه‌ها شکسته می شود و دست و پای این بازیکن می‌برد و مصدومیت بدی برای او ایجاد می‌شود. او پسر بسیار خوبی است و شاهین را برای این دیدار از دست دادیم. مهرداد رضایی و کیانی را هم به دلیل مصدومیت نداشتیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص میزبانی مس رفسنجان در بازی روز شنبه برابر سپاهان عنوان کرد: فردا جلسه‌ای با مدیریت باشگاه دارم و درباره این مسائل جلسه‌ای دارم. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط میزبانی ما بهتر شود. بعد از این که بازی‌های فصل گذشته تمام شد، چمن مصنوعی برداشته شد و باید از ابتدا زیرسازی صورت می‌گرفت و سپس به کاشت چمن می پرداختند که طبیعتا به امسال نمی رسید. قرار شد چمن به صورت رول تهیه شود و به ما قول داده بودند در دیدار برابر سپاهان بتوانیم از آن زمین استفاده کنیم. در غیر این صورت باشگاه باید تدبیری برای نیم‌فصل دوم بیاندیشد.

وی در خصوص داوری هم گفت: از خورشیدی و کمک‌هایش تشکر می‌کنم زیرا خیلی خوب قضاوت کردند.

ربیعی در پایان در خصوص ممنوعیت اردوهای خارجی تصریح کرد: در رابطه با اردوی تیم ما در پیش فصل که به خارج از کشور رفتیم، حرف‌هایی ایجاد شد. می توانید از مدیریت تیم ما بپرسید که هزینه ای که کردیم، خیلی تفاوتی با اردوهای داخلی نداشت و کمی بیشتر شد. ما قطعا به این موضوع تمکین خواهیم کرد. سال گذشته و ابتدای امسال تیم هایی به اردو رفتند و ممنوع نبود اما در تعطیلات در تهران و احتمالا در کیش اردویی بزنیم و بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم که برای بازی‌های خارج از خانه آماده شویم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید