امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 410380 |
تاریخ انتشار : 08 دی 1399 - 8:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر «تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود گجت‌نیوز: پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می‌شود. پیام رسان تلگرام از زمانی که راه اندازی شد تاکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

«تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

گجت‌نیوز: پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می‌شود.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

پیام رسان تلگرام از زمانی که راه اندازی شد تاکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گرفت. تلگرام اعلام کرد که به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است. از این رو، پاول دوروف بنیان‌گذار این پیام رسان می‌گوید که برای ارائه خدمات در این مقیاس گسترده، برنامه‌هایی برای کسب درآمد دارد. پس باید منتظر به نمایش درآمدن تبلیغات در این پیام‌رسان باشیم.

درآمدزایی پیام‌رسان تلگرام چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه قرار نیست تبلیغات در صفحات چت شما به نمایش درآیند. در عوض، این تبلیغات از سال ۲۰۲۱ فقط در کانال‌های تلگرامی نمایش داده می‌شوند. کانال‌ها، خوراک‌های خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند؛ بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می‌کنید، این تبلیغات تجربه کاربری شما را مختل نخواهند کرد.

پاول دوروف در یک پست جدید این‌چنین گفته است:

تمام ویژگی‌هایی که هم اکنون رایگان هستند، رایگان هم خواهند ماند. ولی ما دیگر برخی از قابلیت‌های جدید را در اختیار گروه‌های تجاری و کاربران حرفه‌ای قرار خواهیم داد. برخی از این قابلیت‌ها نیازمند منابع مالی بیشتری است که هزینه آن توسط کاربران پریمیوم پرداخت می‌شود. کاربران عادی هم برای همیشه می‌توانند رایگان از تلگرام لذت ببرند.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

دوروف بر این باور است که اجرای برنامه‌های تبلیغاتی هیچ تأثیری روی تجربه کاربری نخواهد داشت و بسیاری از کاربران اصلاً متوجه آن‌ها نخواهند شد. او همچنین اضافه کرده است که تلگرام قصد دارد برخی ویژگی‌های جدید مانند استیکر‌های پریمیوم را نیز ارائه کند که هنرمندان می‌توانند طراحی کرده و آن‌ها را به کاربران تلگرامی بفروشند تا آن‌ها نیز به درآمدزایی برسند.

تلگرام به تازگی به‌روزرسانی بزرگی را روی پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده که پشتیبانی از چت صوتی گروهی را ارائه می‌کند. برخلاف تماس‌های صوتی، چت‌های صوتی مثل یک کانال صوتی باز هستند که کاربران می‌توانند در آن با درخواست به صحبت کردن بپردازند یا فقط به صحبت‌های دیگر کاربران گوش کنند. همزمان با اجرای چت صوتی گروهی در پس زمینه، شما می‌توانید از پیام رسان تلگرام به صورت عادی استفاده کنید. روی نسخه اندرویدی، وقتی یک چت صوتی فعال شود، یک ویجت شناور روی صفحه نمایان می‌شود که می‌توانید آن را به پایین بکشید و ببندید. این قابلیت همچنین به زودی روی نسخه‌های دسکتاپی ویندوز و مک او اس نیز موجود خواهد شد.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توان به بارگذاری سریع‌تر استیکر‌هایی که پیشتر بارگذاری کرده‌اید، امکان انتقال فایل‌های تلگرام از حافظه داخلی به یک کارت حافظه SD، انیمیشن‌های جدید اپلیکیشن در نسخه اندروید، توانایی ارسال پیام با Siri روی iOS، امکان ویرایش تصاویر پس از ارسال آن‌ها در اندروید و اموجی‌های متحرک بیشتر اشاره کرد.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید