امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 472475 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1401 - 5:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قزوین استاندار قزوین گفت: در سفر رئیس جمهور به استان حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان تصویب شده است که امیدواریم بتواند استان را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد. محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین پنجشنبه شب ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ با حضور در مسجد جامع شهر شال در بین مردم، اظهار […]

صلح خبر/قزوین استاندار قزوین گفت: در سفر رئیس جمهور به استان حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان تصویب شده است که امیدواریم بتواند استان را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین پنجشنبه شب ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ با حضور در مسجد جامع شهر شال در بین مردم، اظهار کرد: کنترل و مدیریت ویروس کرونا یکی از مهمترین اقداماتی است که در چند ماه اخیر در کشور از سوی دولت سیزدهم دنبال شده و در شرایطی که بسیاری از کشورهای دنیا همچنان‌ کرونا را یک چالش جدی در کشور خود می‌دانند، سختی کرونا در ایران حس نمی‌شود.

وی افزود: مدیریت کرونا نشان از اثرگذاری اراده مدیریتی و همراهی مردم برای حل یک مشکل اساسی در کشور است و اگر همین رویکرد در سایر حوزه‌هایی که با مشکل روبه‌رو هستیم عملیاتی شود، نتیجه‌ای شیبه به مدیریت کرونا را خواهیم دید.

این مسئول گفت: در حوزه اقتصادی در ابتدای استقرار دولت با یک وضعیت کروناگونه مواجه بودیم و دولت در شرایطی مستقر شد که حجم بالای استقراض از بانک مرکزی، سررسید اوراق و بدهی‌های دولت قبل در کشور ساری و جاری بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی بیان کرد: به لطف خدا، با تدابیر دولت و اقتدار دیپلماسی، دولت توانست رکورد فروش چندین ساله نفت را بشکند که با این فروش، بدون استقراض از بانک مرکزی بدهی‌های دولت سابق پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: اصلاح نظام یارانه‌ای کشور یکی از تدابیری بود که به طور قطع برکات زیادی را در آینده به ویژه برای قشر محروم جامعه و تولیدکنندگان داخلی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: البته هنوز نمود این اقدامات در جامعه مشاهده نشده است ولی در آینده وضعیت بهتر خواهد شد و اگر این اقدامات در دولت اتفاق نمی‌افتاد در آینده با مشکلات بیشتری همراه می‌شدیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا با توجه به خشکسالی و جنگ کشورهای تولیدکننده اقلام خوراکی با کمبود مواد غذایی روبه‌رو هستند و خیلی از کشورهای همسایه به دلیل ظرفیت‌های پایین اقتصادی در تأمین کالای اساسی با مشکل مواجه شده‌اند.

اعلایی در پاسخ به مطالبات و دغدغه‌های مردم شهر شال گفت: در سفر رئیس جمهور به استان حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان تصویب شده است که بر اساس آن، شهر شال هم از این اعتبار برخوردار خواهد بود و در حوزه راه، زیرساخت‌های ورزشی و فرصت‌های اشتغالزایی منابع قابل توجهی به این شهر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید