امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 355502 |
تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1399 - 17:58 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/بوشهر رئیس بنیاد نخبگان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت خیّران در قالب حمایت‎های تحصیلی از مستعدان می‌تواند زمینه‌ساز گسترش دایره نخبگانی باشد. الله کرم اخلاقی با اشاره به ضرورت توسعۀ دایره نخبگانی و حمایت از مستعدان‌ عالی بومی از طریق طراحی و اجرای برنامه‌های حمایتی تأکید کرد: بنیاد […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر رئیس بنیاد نخبگان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت خیّران در قالب حمایت‎های تحصیلی از مستعدان می‌تواند زمینه‌ساز گسترش دایره نخبگانی باشد.

الله کرم اخلاقی با اشاره به ضرورت توسعۀ دایره نخبگانی و حمایت از مستعدان‌ عالی بومی از طریق طراحی و اجرای برنامه‌های حمایتی تأکید کرد: بنیاد نخبگان استان در سال گذشته توانسته است با طراحی جایزه‌های تحصیلی و استفاده از ظرفیت خیّران استان، مستعدان عالی را تحت حمایت قرار دهد. 

وی افزود: بنیاد نخبگان استان بوشهر با طراحی سه جایزه در بخش‌های مختلف مستعدان عالی را تحت حمایت قرار داد. در همین راستا، جایزه پروفسور مشفقیان در حوزۀ مهندسی، جایزه استاد نبی‌پور در حوزه سلامت و پزشکی و جایزه پروفسور حمیدی در حوزۀ ادبیات و علوم‌ انسانی به افراد حائز شرایط اعطا گردید.

به گزارش صلح خبر، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی بر مبنای نیازهای استان و منطقه و به منظور تبدیل دارایی‌ها و مزیت‌های بومی به ارکان توسعه، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و بومی استان بوشهر، بنیاد نخبگان استان کارگروه توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی را ایجاد و جلسات متعددی با سازمان‌های مرتبط برگزار کرد که یکی از نتایج آن تدوین و تصویب سند دانش‌بنیان در حوزه گردشگری دریایی بود.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری بند ۲ ماده ۶۴ برنامه ششم توسعه در حوزه صنایع انرژی، یکی دیگر از فعالیت‌های مهم بنیاد نخبگان استان در سال گذشته بود که برای رسیدن به نتایج مثبت، تفاهم‌نامه‌های همکاری با نیروگاه انرژی اتمی بوشهر و منطقه ویژه پارس‌جنوبی منعقد شد.

وی یادآور شد: تلاش بنیاد نخبگان استان بر این است تا در سال جاری، طرح مسئله‌محور شهید احمدی‌روشن را در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در قالب همکاری با صنایع بزرگ استان مانند نیروگاه انرژی اتمی بوشهر و منطقه ویژه پارس‌جنوبی و با مشارکت و همکاری گروه زیست‌ فناوری‌دریایی پروفسور نبی‌پور اجرایی کند که این اقدام قطعاً نتایج کم‌نظیری در پی خواهد داشت.

اخلاقی در پایان با اشاره به لزوم راه اندازی اردوهای جهادی در حوزه‌های مورد نیاز، از اجرای مستمر این برنامه‌ها در بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به نیازهای شناسایی و احصاء شده و البته توان نخبگان بومی، در سه زمینه پزشکی، سلامت و آموزش، اردوهای جهادی به صورت مستمر در استان اجرا خواهند شد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید