امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 319068 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1398 - 13:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/قممسئول قرارگاه مردمی اربعین قم اظهار کرد: با توجه به عنایت حضرت حق و سیدالشهدا(ع) دو نفر از زوار در قرارگاه مردمی اربعین قم توسط مبلغین قرارگاه شیعه شدند. مهدی قربانی کرم در گفت و گو با صلح خبر در خصوص تشرف این دو بانو به مذهب تشیع […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/قممسئول قرارگاه مردمی اربعین قم اظهار کرد: با توجه به عنایت حضرت حق و سیدالشهدا(ع) دو نفر از زوار در قرارگاه مردمی اربعین قم توسط مبلغین قرارگاه شیعه شدند.

مهدی قربانی کرم در گفت و گو با صلح خبر در خصوص تشرف این دو بانو به مذهب تشیع عنوان کرد: این دو زائر از بانوان پاکستانی بودند که در این قرارگاه اسکان داشته و پس از چند روز با کمک گروه تبلیغی قرارگاه اربعین  به مذهب تشیع گرایش پیدا کرده و به این مذهب مشرف شدند.

وی همچنین در رابطه با زمان شروع به کار و پایان فعالیت قرارگاه مردمی اربعین گفت: قرارگاه اربعین در مصلی قدس قم از سوم ماه صفر شروع به کار کرده و فعالیت آن تا پنجم ربیع الاول ادامه خواهد داشت و تا کنون ۱۳۵ هزار و ۱۱۳  نفر در این قرارگاه پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۱۰۱ هزارنفر آقا و ۳۵ هزار نفر خانم هستند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم در خصوص آمار دقیق زوار و کشورهای مبدا آنها اضافه کرد: ۷هزار و ۳۴۴ نفر از این زوار از پاکستان، ۶۰هزار و ۴۴۹ نفر از ایران، ۲هزار و ۲۵ نفر از افغانستان، ۱ هزار و ۱۹۹نفر از آذربایجان، ۴۱۸ نفر از هند،۳۳۶ نفر از ترکیه، ۳۱۵ نفر از روسیه و تعدادی دیگر از کشورهای عراق، سوئد، آمریکا، تایلند، اتریش و یونان پذیرش شده‌اند.

قربانی کرم ادامه داد: در حال حاضر ۲هزار نفر خادم  و ۱۸۰ مبلغ خواهر و برادر در این قرارگاه مشغول به خدمترسانی هستند و از تمام توان خود برای ارائه بهترین خدمات به زوار استفاده می‌کنند.

قربانی کرم با اشاره به خدمات گسترده قرارگاه اربعین گفت: در این قرارگاه علاوه بر ارائه خدمات اصلی از جمله اسکان، پذیرایی، میان وعده و ایستگاههای صلواتی،‌ خدمات فرهنگی و تبلیغی بسیار زیادی هم به زوار ارائه می‌شود.

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر از خدمات درمانی قرارگاه شامل پذیرش، معاینه و دارو به صورت کاملا رایگان استفاده کرده‌اند، همچنین خدمات دیگری نیز مانند مهد کودک و ایستگاه‌های رخت‌شویی، خیاطی، واکس، نانوایی، نائب الشهدا و غیره یه تمامی زائرین ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید