امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 455228 |
تاریخ انتشار : 02 بهمن 1400 - 8:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی بازیکنان تراکتور در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران با امید جبران تمامی نتایج ضعیف و ناکامی در نیم فصل نخست، در مقابل گل‌گهر قرار خواهند گرفت. هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران فردا با بازی دو تیم تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در حالی پیگیری […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی بازیکنان تراکتور در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران با امید جبران تمامی نتایج ضعیف و ناکامی در نیم فصل نخست، در مقابل گل‌گهر قرار خواهند گرفت.

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران فردا با بازی دو تیم تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم بازی پایانی خود در نیم فصل نخست را با تساوی به پایان رسانده‌اند به‌طوریکه تراکتوری‌ها با نتیجه‌ی ۱ بر ۱ مقابل نساجی و گل‌گهری ها نیز با تساوی بدون گل در مقابل ذوب آهن متوقف شدند.

شاگردان قلعه‌نویی در دیدار رفت با نتیجه‌ی پرگل ۴ بر ۱ موفق به شکست تراکتور شدند که تحت هدایت فیروز کریمی بازی‌های این فصل را آغاز کرده بود.

در حال حاضر گل‌گهر سیرجان با احتساب رای کمیته‌ی انضباطی و کسر هفت امتیاز این تیم، با ۲۱ امتیاز در رده هشتم و تراکتور تبریز نیز با ۱۳ امتیاز تنها سه رده از قعر جدول ۱۶ تیمی فاصله دارد.

این دو تیم تاکنون پنج بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که چهار برد سهم تراکتور، یک برد سهم گل‌گهر و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

وضعیت تراکتور بسیار عجیب و غیرعادی است و هرروز اخبار جدیدی در خصوص واگذاری این تیم به شرکت مس شنیده می‌شود و علی‌رغم تمامی حواشی، ظاهرا بحث انتقال این تیم به شرکت مس قطغی شده و تنها کارهای حقوقی این تغییر مالکیت باقیمانده است و شاید در بین تمامی اتفاقات و نتایج ناامید کننده تراکتور زنوزی، خبر قطعیت انتقال مالکیت تراکتور به شرکت مس امیدوارکننده ترین خبر برای هواداران میلیونی این تیم باشد که به معنای واقعی کلمه با این تیم زندگی می‌کنند.

سولدوی کروات که همچنان ساکت و بی سروصدا به کار خود ادامه می‌دهد و شاید بعد از ساغلام ترکیه‌ای کم حاشیه ترین سرمربی تراکتور در چند سال اخیر باشد، بیش از همه نسبت به آینده خود و تیم تحت هدایتش نگران است و بدون تردید یکی از خواسته‌های این مرد کروات از مالک فعلی (و شاید مالکان آینده) تراکتور تقویت این تیم باشد چراکه با این شرایط فعلی هیچ بعید نیست تراکتوری که زمانی کابوس همه تیم‌ها بود و همیشه در جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه‌ی آسیایی حضور داشت، در اثر سیاست‌های غلط زنوزی و اطرافیانش یکی از کاندیداهای سقوط نیز باشد.

به گزارش صلح خبر، دیدار دو تیم تراکتور و نساجی از ساعت ۱۵ فردا پنحشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و عباس راکی، رحیم حاجی‌پور، مرتضی یوسف شهریاری و فرزاد منصوری تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید