امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 342412 |
تاریخ انتشار : 27 بهمن 1398 - 16:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر در معاملات امروز بازار طلا، ارز و سکه شاهد روند یکسان قیمت نبودیم؛ به‌گونه‌ای که نرخ دلار، یورو، سکه تمام طرح قدیم، نیم‌سکه و طلای ۱۸ عیار افزایش قیمت را تجربه کردند اما ربع سکه کاهش یافت و سکه‌های تمام طرح جدید و یک گرمی ثبات قیمت خودر ا […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

در معاملات امروز بازار طلا، ارز و سکه شاهد روند یکسان قیمت نبودیم؛ به‌گونه‌ای که نرخ دلار، یورو، سکه تمام طرح قدیم، نیم‌سکه و طلای ۱۸ عیار افزایش قیمت را تجربه کردند اما ربع سکه کاهش یافت و سکه‌های تمام طرح جدید و یک گرمی ثبات قیمت خودر ا حفظ کردند.

به گزارش صلح خبر، در بازار طلا امروز (یکشنبه)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ثابت مانده است. اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت، پنج میلیون و ۱۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در این میان هر قطعه نیم سکه ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. اما ربع سکه روند معکوس را طی کرده و با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت، یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در زمان انتشار این گزارش و طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه یک گرمی همچون دیروز ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ۵۲۹ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

آخرین نرخ هر اونس طلا در بازار جهانی هم ۱۵۸۴.۱۰ دلار ثبت شده است.

در بازار ارز نیز، معاملات امروز افزایشی بود و قیمت فروش دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هر کدام ۵۰ تومان نسبت به روز قبل بیشتر اعلام شد.

نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش داشته است. نرخ فروش این ارز نیز ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ تومانی را تجربه کرده است.

همچنین یورو امروز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نرخ خرید و فروش این ارز هم نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافته است.

بانک‌ها هر دلار را از متقاضیان به نرخ ۱۳ هزار و ۴۹۰ تومان خریدند، درحالی که روز گذشته این ارز را با قیمت ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان می‌خریدند.

همچنین بانک‌ها نرخ خرید هر یورو را ۱۴ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام کرده‌اند که روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۷۰ تومان بود.

نرخ فروش ارز مسافرتی در شعب ارزی بانک‌ها به ازای هر یورو با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید