امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 473809 |
تاریخ انتشار : 07 تیر 1401 - 15:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در فصل تابستان فرصتی مهیا است که دانش‌آموزان با حضور در مدارس و پایگاه‌های تابستانی به کسب مهارت مورد علاقه خود بپردازند. علی اسماعیلی ظهر امروز (۷ تیرماه) در آیین افتتاح فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان کشور که میزبانی استان زنجان و همزمان با سایر استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار […]

صلح خبر/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در فصل تابستان فرصتی مهیا است که دانش‌آموزان با حضور در مدارس و پایگاه‌های تابستانی به کسب مهارت مورد علاقه خود بپردازند.

علی اسماعیلی ظهر امروز (۷ تیرماه) در آیین افتتاح فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان کشور که میزبانی استان زنجان و همزمان با سایر استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: برنامه‌های ویژه، جذاب و بانشاطی در قالب هشت کارویژه با موضوعات متنوع طراحی و برای دانش‌آموزان سراسر کشور در پایگاه‌های تابستانی اجرا خواهد شد.

وی افزود: اگر چه با اتمام ایام امتحانات خرداد، مدارس در ظاهر تعطیل می‌شود ولی آموزش و تربیت جریان داشته و تعطیل‌پذیر نیست.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان، با تجربه موقعیت‌های جدید می‌توانند در جامعه موثر باشند، اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و معماران آبادانی میهن اسلامی، با کسب تجارب جدید و مفید و نیز با قدم‌های استوار و ذهنی فعال و پویا می‌توانند قدم در عرصه شروع سال تحصیلی جدید گذارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تاکید کرد: پس از قریب به ۳۰ ماه، بار دیگر در فصل گرم تابستان شاهد برگزاری آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی کشور با شعار هر دانش‌آموز یک مهارت و مدرسه کانون فرهنگی تربیتی محله در زنجان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط حاصل از همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌ها تغییر کرده است، افزود: با توجه به بوجود آمدن شرایط ویژه آموزشی و تربیتی علاوه بر برنامه‌های مفرح تابستانی و در مسیر جبران و تثبیت یادگیری در دوره ابتدایی و تعمیق، تثبیت و یادگیری در دوره‌های متوسطه اول و دوم، ساعات آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان و دروس هدف در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این طرح بخش عمده‌ای از نارسایی‌های به وجود آمده در طول همه‌گیری ویروس کرونا را جبران کرده و تلاشی مهم برای برطرف کردن مشکلات وارده خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امید است با عزم جهادی و با گسیل امکانات و فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی در مدارس و مناطق محروم، قدم‌های خوبی برای بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان از امکانات و بسترهای موجود برداشته شود که یقیناً تلاش‌های بی‌شمار امروز در وزارت آموزش‌وپرورش تضمین‌کننده آینده زیبا و مطلوب برای ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید