امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 240124 |
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1397 - 17:27 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری – کلینیک تخصصی آرمانی   ٢٢٣٩٧٩١٣٢٢٣٩٧٩٣٣   مجموعه کلینیک آرمانی و از سال‌ها پیش به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر، پوست و زیبایی در کشور شناخته می‌شود. در همه این سال‌ها سعی شده تا بهترین خدمات و دستگاه‌ها در ارائه خدمات توسط […]

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری – کلینیک تخصصی آرمانی

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

٢٢٣٩٧٩١٣
٢٢٣٩٧٩٣٣

 

مجموعه کلینیک آرمانی و از سال‌ها پیش به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر، پوست و زیبایی در کشور شناخته می‌شود. در همه این سال‌ها سعی شده تا بهترین خدمات و دستگاه‌ها در ارائه خدمات توسط مجرب‌ترین پزشکان ارائه شود. این اتفاق باعث شده تا مشتریان رضایت بالایی از خدمات کلینیک داشته باشند.

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانیبی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانیبی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

یکی از خدماتی که در گذشته بصورت محدود‌تر و کمرنگ‌تر ارائه می‌شد، خدمات لاغری بود، اما در حال حاضر بزرگترین لاین لاغری در کشور در حال راه اندازی در این کلینیک است. بزودی دستگاه‌هایی در این حوزه به مجموعه اضافه خواهد شد که تا به حال در ایران نبوده و این دستگاه‌ها از بروز‌ترین و پیشرفته دستگاه‌های لاغری در جهان محسوب می‌شوند. همچنین دکتر جواهریان، یکی از بهترین رژیم درمانان کشور، با آنالیز کامل بدن بهترین رژیم ها، حتی بصورت موضعی را به مشتریان ارائه خواهند داد. مراجعه کنندگان در وهله اول مورد اسکن و آنالیز کامل بدنی قرار می‌گیرند و در نتیجه تمام دیتا‌های فیزیکال آنان مشخص می‌شود.

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانیبی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

علاوه بر این بهترین خدمات پوست و زیبایی در مجموعه ارائه می‌شود. از بین بردن مو‌های زائد بدن، توسط دستگاه‌های الکساندرایت آپوجی و جنتل انجام می‌شود که همچنان در دنیا بهترین هستند.

پزشکان متخصص در کنار پزشکان عمومی در فضایی که همیشه برای مراجعه کنندگان متفاوت بوده حضور پیدا می‌کنند و در همه زمینه‌های پوستی و زیبایی فعالیت دارند. این مجموعه مجهز به اتاق عمل بوده و امکان جراحی زیبایی در آن وجود دارد. عمل‌هایی که در حال حاضر در مجموعه انجام می‌شود شامل عمل کاشت موی پیشرفته توسط متخصصین و تیم تکنسین مجرب، عمل جراحی پلک، اعمال جراحی مرتبط با خال‌های پوستی و همچنین اعمال جراحی مربوط به تزریق چربی، لیفت‌های پوستی، خدمات کاشت ابرو و… است.

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

 

کلینیک آرمانی تنها مجموعه‌ی مجهز به دو دستگاه آپوجی و جنتل در ایران است. این دو دستگاه در کنار هم می‌توانند کامل‌ترین تایپ پوستی را برای مراجعه کنندگان کاور کنند؛ بدون هیچگونه نگرانی و ایجاد ضایعه در پوست! علاوه بر این مجموعه مجهز به دستگاه پرایم لیز است که تنها دستگاه تلفیقی دایوت و الکساندرایت می‌باشد و این ویژگی در گرفتن بهترین نتیجه برای مراجعه کنندگان تاثیر بسزایی دارد.

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

 

از جمله کاربردهای دستگاه لیزر اپوجی پلاس می‏ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع موهای زائد، حتی موهای کرکی و نازک برای تایپ های پوستی روشن، با قدرت و سرعت بالا و ریسک کم
  • رفع ضایعات پیگمانته (لکه های پوستی)
  • رفع ضایعات ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • رفع کک و مک و لکه‌های ظاهر شده بر اثر بالا رفتن سن

لیزر الکساندرایت کندلا به واقع شاهکار صنعت تولید دستگاههای لیزر رفع موهای زائد دردنیا است.دستگاه لیزر الکساندرایت ، دستگاه لیزری است که برای تولید طول موج 755 نانومتر از سنگ جواهری بنام الکسا استفاده میکند .جواهر الکسا بعد از تحریک شدن توسط منبع انرژی قوی ، از خود اشعه لیزر سبز رنگ به طول موج 755 نانومتر تولید میکیند.این طول موج بهترین و موثرترین طول موج برای رفع موههای زائد است ولی هر دستگاهی توانایی تولید دقیق این طول موج را ندارد .در نتیجه هر چه جواهر استفاده شده باشد طول موج تولید شده دقیق تر و اثر دستگاه لیزر بیشتر و قیمت دستگاه گرانتر است واین تفاوت اصلی بین انواع دستگاههای لیزر الکساندرایت موجود در در دنیا است.

دستگاه کول تک که یک دستگاه موثر و غیر تهاجمی برای لاغری سریع است، دستگاهیست که از نظر قدرت پوشش دهی فضای بدن تفاوت بسیاری با سایر دستگاه‌های مشابه دارد و حتی می‌تواند طی یک تا دو جلسه مراجعه کنندگان را به نتیجه دلخواه برساند. این دستگاه می‌تواند روی بافت سلولی و روی بافت سطحی چربی و همچنین آب مازاد میان پوستی از طریق فریز کردن ناحیه چربی تاثیر مستقیم داشته باشد و چربی را از بین ببرد و بالطبع تاثیر مستقیم بر حالت و فرم ناحیه مورد نظر داشته باشد.

همچنین دستگاه بادی اسکالپتور که ساخت کشور فرانسه است از شیوه لیپولیز جهت از بین بردن چربی‌ها استفاده می‌کند. در واقع این دستگاه، اولین و تنها دستگاه لیپولیز و از بین برنده چربی‌های احشایی است. فناوری‌های به کار رفته در این دستگاه، آن را به یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری در دنیا تبدیل کرده است.

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

 

با سرما به جنگ چربی ها بروید

مزایای دستگاه لاغری کرایولیپولیز

۱. نواحی مختلف بدن می‌توانند هم‌زمان در یک جلسه تحت درمان قرار گیرند و همین باعث کاهش اتلاف وقت بیمار می‌شود.
۲. بیمار نیاز به هیچگونه زمان استراحت یا نقاهت ندارد و بلافاصله می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.
۳. این دستگاه حتی در بیماران با کبد چرب نیز قابل استفاده است.
۴. هیچگونه محدودیت سنی برای انجام درمان ندارد.
۵. بر روی سلولیت‌ها هم که نه رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده اند موثر است.

  • این روش فریز مورد تایید امریکاست
  • رفع چربی های موضعی بدون بازگشت
  • بدون بیهوشی، بدون بی حسی و بدون هیچگونه برش جراحی
  • روشی کاملا طبیعی و بدون عارضه

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

 

کلینیک آرمانی برای مراجعه کنندگان سورپرایز‌های ویژه‌ای دارد و یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های حال حاضر در سطح شهر محسوب می‌شود.


بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

کلینیک پوست، مو، لیزر و لاغری آرمانی(نیاوران)

 

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

٢٢٣٩٧٩١٣
٢٢٣٩٧٩٣٣

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانیبی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانیبی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

آدرس: افسریه، ۲۰ متری افسریه، نبش ۱۵ متری دوم، ساختمان ولیعصر، واحد ۲

روزهای شنبه صبح ۸ الی ۱۳

 

آدرس: ونک، خیابان گاندی شمالی، خیابان برادران شریفی، ساختمان مهر، پلاک ۳۴، واحد ۳

روزهای فرد صبح ۱۰ الی ۱۳ و عصر ۱۵ الی ۱۹

جهت مشاهده نقشه و مسیریابی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

بی نظیرترین مرکز زیبایی و لاغری - کلینیک تخصصی آرمانی

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید