امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477493 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 15:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان فرماندار نهاوند گفت: در سفر هیات دولت به استان همدان بیشترین اعتبارات درنظر گرفته شده برای شهرستان نهاوند به حوزه آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافته است. به گزارش صلح خبر، ضرغام احمدوند روز دوشنبه ۱۰ مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری و […]

صلح خبر/همدان فرماندار نهاوند گفت: در سفر هیات دولت به استان همدان بیشترین اعتبارات درنظر گرفته شده برای شهرستان نهاوند به حوزه آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش صلح خبر، ضرغام احمدوند روز دوشنبه ۱۰ مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان همدان خوشبختانه با تلاش‌هایی صورت گرفته اعتبارات خوبی برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این سفر بیشترین اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان به حوزه آموزش وپرورش نهاوند اختصاص یافته است و برای جذب اعتبارات سفر هیات دولت می‌طلبد همه‌ دستگاه‌های شهرستان تلاش کنند.

احمدوند افزود: در سفر هیات دولت به استان شهرستان نهاوند تنها شهرستانی بود که دو وزیر در آن حضور پیدا کردند که با توجه به نیازها و پروژه‌هایی که داشتیم از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بازدید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سفر هیات دولت به استان برکات خوب و قابل توجهی برای استان و به تبع آن برای شهرستان نهاوند در پی داشت و در این سفر بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده است.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: در این سفر هدف دولت این بود که پروژه‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت داشتند به سرانجام برسند و پروژه جدیدی تعریف نشود.

احمدوند بیان کرد: ما نیز در این راستا پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان که سالیان سال روی زمین مانده بودند و متاسفانه در حال تخریب هستند که البته در گذشته این پروژه‌ها کارشناسی نشده بودند را برای این سفر در نظر گرفتیم و نماینده‌های رئیس جمهور از این پروژه‌ها بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای این پروژه‌ها خصوصا برای پروژه ساختمان نیمه‌کار آموزش و پرورش نهاوند، پروژه استخر دانش‌آموزی نهاوند و برای توسعه و تجهیز، بهداشت و آبخوری مدارس در نظر گرفته شد.

احمدوند یادآور شد: اعتباراتی را که در سفر هیات دولت برای شهرستان نهاوند گذاشته شده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد که این اعتبارات تخصیص یابد و امیدواریم با وحدتی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد بتوانیم این اعتبارات را برای شهرستان جذب کنیم.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: ما هر ماه از پروژه‌های نمیه‌کاره آموزش و پرورش شهرستان بازدید می‌کنیم و نمی‌گذاریم که پروژه‌ها مانند گذشته نیمه‌کاره باقی بماند و پیگیر جذب اعتبارات برای این پروژه‌ها هستیم چون تعدادی از این پروژه‌ها باید مهرماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی در خاتمه تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر فرهنگیان شهرستان، پروژه‌های ورزشی طرح شهید سلیمانیان باید با همکاری آموزش وپرورش و بخشداران انجام و به نتیجه برسند و هم‌چنین بحث درمانگاه و ساختمان تجاری آموزش و پرورش نهاوند نیز باید پیگری و انجام شوند.
انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید