امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 493257 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 0:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به گل اول سپاهان، بیرون نزدن توپ را درست دانست و گفت: مگر صحبت فوتبال تمیز نیست و نمی‌خواهیم دقایق مفیدتری بازی کنیم؟ از همه تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس بیرون نزند. اگر بازیکن ما به ناحق افتاده زمین و یا وسط زمین اتفاقی افتاده بیرون نزنید. […]

صلح خبر/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به گل اول سپاهان، بیرون نزدن توپ را درست دانست و گفت: مگر صحبت فوتبال تمیز نیست و نمی‌خواهیم دقایق مفیدتری بازی کنیم؟ از همه تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس بیرون نزند. اگر بازیکن ما به ناحق افتاده زمین و یا وسط زمین اتفاقی افتاده بیرون نزنید. بگذارید فوتبال ما کمی پیشرفت کند

رامین رضائیان پس از پیروزی ۴ بر یک سپاهان برابر گل‌گهر سیرجان، با اشاره به گل اول سپاهان و اعتراض بازیکنان حریف مبنی بر رعایت نکردن بازی جوانمردانه در صحنه برخورد بازیکن گل‌گهر، اظهار کرد: اگر امیر خان قلعه نویی که عزیز دل من است، از بنده ناراحت شده از او و تمام بازیکنان خوب گل گهر معذرت خواهی می‌کنم، ولی دلیل بر این نمی‌شود که کار من نادرست بود.

وی ادامه داد: در آن صحنه بازیکنان پریدند بالا و سر زدند. این قانون فوتبال است که اگر سر به سری انجام شده باشد وظیفه داور است که بازی را نگه دارد. چون بازیکن می‌خواست بلند شود و برخورد هم وسط زمین اتفاق افتاد.

بازیکن ملی‌پوش سپاهان افزود: مگر صحبت فوتبال تمیز نیست و نمی‌خواهیم دقایق مفیدتری بازی کنیم؟ از همه تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس بیرون نزند. اگر بازیکن ما به ناحق افتاده زمین و یا وسط زمین اتفاقی افتاده بیرون نزنید. بگذارید فوتبال ما کمی پیشرفت کند.

رضائیان گلایه کرد: ما که هیچ جوره پیشرفت نمی‌کنیم. از نظر امکانات، زمین و همه چیز عقب هستیم. حداقل در این زمینه پیشرفتی ایجاد کنیم و آن هم این است که الکی توپ را بیرون نزنیم.

وی  یادآور شد: یک موقع سر به سری اتفاق می‌افتد و داور وظیفه دارد بازی را نگه دارد؛ مثل صحنه‌ای که در نیمه دوم اتفاق افتاد.

رضائیان تصریح کرد: احساس کردم آن لحظه باید بازی کنم. باید تیم‌ها به سمتی پیش بروند که الکی هر توپی را بیرون نزنند. در بازی با فولاد همه خودشان را بی‌خودی روی زمین می‌انداختند، این چه فوتبالی است؟ اگر می‌خواهیم فوتبالمان رو به جلو برود حداقل ما بازیکنان می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

این بازیکن در پایان خاطر نشان کرد: با این حال اگر امیر خان قلعه نویی که شخصا دوستش دارم و کمک زیادی به من کرده و تمام بازیکنان گل گهر در آن صحنه از دست من ناراحت شدند، صمیمانه عذر می‌خواهم، ولی دلیل بر این نمی‌شود کار من اشتباه بوده است. تنها حس می‌کنم یک درگیری طبیعی بوده و اتفاق خاصی نیفتاده، زیرا ۴ دفاع رو به بازی بودند و حرفه‌ای است تا  با سوت داور بازی کنی. از تمام تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس برای سپاهان توپ را بیرون نزند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید