امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 506182 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1402 - 11:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب عملکرد تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال را تشریح کرد. سجاد اعظم در گفت و گو با صلح خبر، در خصوص عملکرد تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: تیم زاگرس اسلام آبادغرب طی چندسال گذشته فراز و نشیب های […]

صلح خبر/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب عملکرد تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال را تشریح کرد.

سجاد اعظم در گفت و گو با صلح خبر، در خصوص عملکرد تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: تیم زاگرس اسلام آبادغرب طی چندسال گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و امسال هم برای حضور در لیگ برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته پس از اینکه تیم ما توانست با قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول هندبال به رقابت های لیگ برتر راه پیدا کند، باتوجه به بالا بودن هزینه های حضور در این لیگ، برای شرکت در آن تردید داشتیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب اضافه کرد: سرانجام با مسئولین استانی از جمله استاندار وقت و مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان رایزنی هایی انجام دادیم تا اگر آنها از تیم ما حمایت مالی می کنند، در این رقابت ها حضور پیدا کنیم و در این راستا نشست هایی هم برگزار شد.

وی اضافه کرد: سرانجام نتیجه این مذاکرات و نشست های چندساعته به این ختم شد که آنها قول هایی را به ما دادند و استاندار وقت هم اعلام کرد که تیم ما باید در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند و قول داد که نیمی از هزینه های حضور در لیگ را که حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان بود، تامین کنند و باشگاه نیز مابقی این هزینه ها را تامین کند.  

اعظم ادامه داد: بعد از ظهر همان روزی که با مسئولین استانی نشست داشتیم و این قول ها را به ما دادند، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان با من تماس گرفت و تاکید کرد که تنها حدود 30 تا 40 درصد از وعده های استاندار محقق می شود، بنابراین روی کل بودجه ای که وعده داده شده، حساب باز نکنیم.

وی تصریح کرد: با نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس صحبت کردیم و از او خواستیم با استاندار وقت رایزنی هایی داشته باشد تا مبلغی که وعده داده اند را تامین کنند و از طرفی از طریق استانداری هم پیگیری کردیم که در آنجا بازهم همان وعده را به ما دادند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: سرانجام با وعده های داده شده، تیم را برای حضور در رقابت های لیگ تشکیل دادیم و با بازیکنان و سرمربی تیم قرارداد بستیم و حدود 30 درصد از مبلغ قرارداد آنها را پرداخت کردیم و با همان وعده ها در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کردیم.

وی یادآورشد: در هفته های ابتدایی لیگ باتوجه به منابعی که خود باشگاه تامین کرده بود، شرایط خوبی را پشت سرگذاشتیم و برنامه ریزی کرده بودیم که جزو پنج تیم اول لیگ باشیم.

اعظم با بیان اینکه تیمش در ادامه لیگ به دلیل عدم تحقق وعده ها با مشکلات مالی مواجه شد، افزود: از کل مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومانی که به ما وعده داده شده بود، تنها 50 میلیون تومان آن تحقق پیدا کرد که این رقم تنها هزینه یک اعزام ما به شهر اصفهان بود.  

وی طولانی و فرسایشی بودن این فصل از رقابت های لیگ برتر را نیز مزید بر چالش ها و مشکلات تیمش دانست و گفت: در این فصل تیم ملی هندبال کشورمان چند رویداد برون مرزی داشت و همین مسئله باعث شد تا رقابت های لیگ طولانی‌تر شود و این موضوع هزینه‌های بیشتری را به تیم‌ها تحمیل کرد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه به تغییر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان و عدم تحقق وعده‌هایشان اشاره کرد و افزود: سرانجام در هفته نهم رقابت های لیگ، به  دلیل مشکلات مالی شیرازه تیم ما با جدا شدن سرمربی و 9 نفر از بازیکنان اصلی از هم پاشیده شد.

وی ادامه داد: شرایط تیم به گونه ای بود که نه امکان ادامه حضور در لیگ را داشتیم و نه می توانستیم انصراف دهیم. در مقاطعی تصمیم گرفتیم که تیم را منحل کرده و از ادامه حضور در رقابت های لیگ انصراف بدهیم، اما درصورت انصراف علاوه بر سقوط دو پله‌ای تیم، باید جریمه هم پرداخت می کردیم.

اعظم اضافه کرد: در نهایت با استاندار جدید کرمانشاه رایزنی کردیم و ایشان هم از یکی از کارخانجات استان خواست تا اسپانسری تیم ما را برعهده بگیرد که قبول کردند و تیم ما از آن شرایط سخت خارج شد.

به اندازه یک تیم دسته اولی هم حمایت نشدیم

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل هم فدراسیون به تیم ما کمک کرد و سهمیه جذب بازیکنان ما را افزایش داد و توانستیم  تعدادی بازیکن و یک سرمربی کاملا جوان جذب کنیم که خوشبختانه توانستیم در ادامه رقابت‌های لیگ نتایج بهتری را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با تحسین عملکرد تیم کاملا جوان و سرمربی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال، گفت: از سه بازی خانگی که در این رقابت ها داشتیم، در هر سه بازی پیروز از میدان بیرون آمدیم، درحالیکه رقبای ما بازیکنانی قدرتمند داشتند و میلیاردی هزینه کرده بودند.

وی یادآورشد: از یازده تیمی که در رقابت های لیگ برتر هندبال حضور داشتند، هشت تیم صنعتی و دو تیم نظامی بودند و تنها تیمی که در این میان توسط بخش خصوصی اداره می‌شد تیم ما بود. برخی از تیم ها حدود 40 میلیارد تومان هزینه کرده بودند و طبق برنامه تیم ما برای قرار گرفتن جزو تیم های اول لیگ باید سه میلیارد تومان هزینه می کرد که باتوجه به مشکلات مالی که پیش آمد، تنها یک و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم.

اعظم با بیان اینکه به اندازه یک تیم دسته اولی هم حمایت نشدیم، عنوان کرد: برخی از تیم هایی که در لیگ دسته اول حضور دارند حدود 2.5 میلیارد تومان برای حضور در این رقابتها هزینه کرده بودند، اما ما با یک تیم لیگ برتری تنها یک و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم و با این وجود در جایگاه هشتم لیگ برتر هندبال ایران باقی ماندیم.

وی اضافه کرد: برای فصل بعدی رقابت های لیگ برتر اگر اسپانسر داشته باشیم، ورود می کنیم، در غیر اینصورت حضور پیدا نخواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید