امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 343309 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1397 - 10:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی هفت صبح: همیشه شارژ باشید. تجربه ثابت کرده گوشی‌های موبایل حساس‌ترین مواقع را برای تمام کردن شارژ انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با همراه داشتن پاوربانک به آن‌ها رودست زده و نگذارید، از کار کردن برای شما سرپیچی کنند منتها باید […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی

هفت صبح: همیشه شارژ باشید. تجربه ثابت کرده گوشی‌های موبایل حساس‌ترین مواقع را برای تمام کردن شارژ انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با همراه داشتن پاوربانک به آن‌ها رودست زده و نگذارید، از کار کردن برای شما سرپیچی کنند منتها باید به چند نکته توجه کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاوربانک‌ها به آن توجه کنید، ظرفیت آن هاست. مسلما هر چقدر ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد، اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا می‌توانند مقدار شارژ بیشتری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت جریان خروجی هم جزء فاکتور‌هایی است که باید در نظر گرفت.‌
 
۱. ای دیتا؛ مدل PT100

شرکت‌ای دیتا مدل PT100 از مجموعه پاوربانک‌های خود را روانه بازار کرده که یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر قادر است گوشی موبایل و تبلت از این قبیل را شارژ کند. باتری به کار رفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول ۵ ولت است. در PT100 دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها باتری تبلت و گوشی موبایل خود را شارژ کنید. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول یک آمپر و در دیگری ۲.۱ آمپر است.

 
بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی
 
پاوربانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل شده اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شوند. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت جریان خروجی یک آمپر نیاز است، ولی برای اینکه بتوانید تبلت خود را شارژ کنید، باید شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاوربانک‌ها دارای امکانات مختلفی از جمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق هستند.
قیمت: ۱۳۵ هزار تومان


۲. سیلیکون پاور مدل S100

پاوربانک «S100» یکی از محصولات بسیار پرکاربرد شرکت سیلیکون پاور است که با ظرفیت اسمی ۱۰ هزار میلی آمپر روانه بازار شده و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به کار رفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول ۲۲۰ گرم است. این پاوربانک تا ۵ ولت خروجی دارد و از فناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه دارای دو خروجی ۲.۱ آمپر است که می‌توانند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند. چهار نشانگر LED در این شارژر همراه میزان شارژ را نشان می‌دهد.

 
بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی
 
این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی برای استفاده افرادی توصیه می‌شود که به دنبال یک شارژر همراه جمع و جور و سبک هستند. باید توجه داشته باشید که باتری این پاوربانک با استفاده از درگاه microUSB شارژ می‌شود. برای شارژ هم کافی است آن را به شارژر، کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود وصل کرده و صبر کنید تا باتری آن شارژ شود. همچنین همراه با این پاوربانک یک کابل microUSB هم وجود دارد که برای شارژ مناسب خواهد بود.
قیمت: ۱۵۰ هزار تومان


۳. شیائومی؛ مدل Mi Power Bank 2

 
شرکت شیائومی در مدل «Mi Power Bank 2» یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت به کار گرفته که برای شارژ باتری انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب است. این پاوربانک ضخامت کمی دارد و بدنه آن بااستفاده از آلومینیوم طراحی و ساخته شده است. وزن آن ۲۲۸ گرم و شکل ظاهری اش شبیه به یک مکعب مستطیل است. ابعاد آن طوری است که شما می‌توانید این پاوربانک را به سادگی داخل جیب یا کیف خود قرار داده و همیشه همراه داشته باشید.
 
بهترین پاوربانک‌ها با بودجه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی
 
ولتاژ ورودی این پاوربانک ۵ ولت و ولتاژ خروجی آن ۵.۱ ولت است. همچنین شدت جریان ورودی این شارژ همراه ۲ آمپر و شدت جریان خروجی در تنها درگاه USB آن ۲.۴ آمپر است بنابراین شما با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر باتری گوشی موبایل، باتری انواع تبلت و آیپد را هم شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک چهار نشانگر LED به کار رفته است. هریک از این نشانگر‌ها ۲۵ درصد از ظرفیت کل باتری را نمایش می‌دهند تا شما با بررسی آن‌ها زمان لازم برای شارژ باتری پاوربانک را تشخیص دهید.
قیمت: ۱۸۵ هزار تومان

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید