امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 303798 |
تاریخ انتشار : 03 شهریور 1398 - 19:20 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر همایش «ایده تا بازار» از سلسله همایش‌های جشنواره «استارپوزال» به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در نظر دارد با هدف ایجاد انگیزه و کمک به ارائه پروپوزال‌های با قابلیت تجاری‌سازی، رویکرد حل معضلات کشور […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

همایش «ایده تا بازار» از سلسله همایش‌های جشنواره «استارپوزال» به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در نظر دارد با هدف ایجاد انگیزه و کمک به ارائه پروپوزال‌های با قابلیت تجاری‌سازی، رویکرد حل معضلات کشور و حمایت از پروپوزال‌های فناورانه، همایش «ایده تا بازار» از سلسله همایش‌های جشنواره «استارپوزال» را برگزار کند.

این همایش از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز ۲۴ شهریور ماه با حضور دکتر امیر احمد سپهری، مدیر عامل یکی از گروه‌های صنعتی که با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و بلژیکی در زمینه ICT ایجاد شده است و جمعی از کارآفرینان موفق در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

ارتباط بین فضای آکادمیک و صنعت، نگاهی به نحوه شکل‌گیری ایده‌های موفق در کشور، راهکارهای حل مساله با استفاده از تعریف هدفمند پایان‌نامه‌های دانشگاهی و تجاری‌سازی کارا و اثربخش ایده‌های دانشگاهی از محورهای این سخنرانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۱۹۱۵۱ داخلی ۴۰۸۳ تماس بگیرند. همچنین حضور در این همایش برای شرکت کنندگان در جشنواره «استارپوزال» الزامی است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید