امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 476718 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 10:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی سرپرست فنی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد کشور در اهر خبر داد. کامران قدرتی در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: این مسابقات در ادامه فینال مناطق ۱۰گانه کشور است که به میزبانی شهرستان اهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی سرپرست فنی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد کشور در اهر خبر داد.

کامران قدرتی در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: این مسابقات در ادامه فینال مناطق ۱۰گانه کشور است که به میزبانی شهرستان اهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور هشتم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت ۷۰ نفر فرنگی کار در حال برگزاری است و کشتی گیران از یکم تا چهارم مردادماه با هم به رقابت خواهند پرداخت و پس از این مسابقات کشتی گیران آزادکار باهم به رقابت می‌پردازند. 

قدرتی گفت: این دوره از مسابقات کشتی انتخابی مرحله اول تیم ملی دانشجویی برای اعزام به مسابقات جهانی دانشجویان است که اکنون در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.

وی در پایان از همکاری خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که زمینه مناسب برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور را در کیفیت بالا و سطح استاندارد فراهم کردند، تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در گفت‌وگو با صلح خبر، برگزاری این مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در سطح بسیار بالا در این واحد دانشگاهی درحال برگزاری است را افتخاری بزرگ برای این واحد دانشگاهی و شهرستان اهر ذکر کرد.   

علی سلیمی با اشاره به وجود امکانات و فضای مناسب ورزشی و خوابگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر در سالهای گذشته نیز مسابقات کشتی دانشجویان سراسر کشور برگزار شده که برای برگزاری هرچه باشکوهتر مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از یکماه پیش تمهیدات لازم فراهم و تلاش شد با همت همکاران این واحد، میزبانی شایسته برای این مسابقات داشته باشیم.

رئیس اجرایی برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویی با حضور بیش از ۳۰۰ دانشجو مناطق ۱۰ گانه کشور و در قالب ۱۰ وزن طبق آئین نامه فدراسیون جهانی کشتی با هم رقابت خواهند کرد. 

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید