امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 498981 |
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1401 - 11:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه‌های «بهار ایران» همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در سطح منطقه خبر داد.  محمد شیری در گفت‌وگو با صلح خبر، با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۵ همزمان با فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با اجرای ویژه برنامه […]

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه‌های «بهار ایران» همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در سطح منطقه خبر داد.

 محمد شیری در گفت‌وگو با صلح خبر، با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۵ همزمان با فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی شامل برپایی دهکده های بهار ایران، برگزاری جشن های بزرگ و رویدادهای فرهنگی تفریحی و معنوی در سطح بوستان های شاخص و فرامنطقه میزبان شهروندان است، گفت: برپایی و راه اندازی دهکده بهار ایران در بوستان آزادگان با برنامه های متنوعی چون پردیس های قرآنی و فعالیت های دینی ، پردیس های فرهنگی ، پردیس های ورزش و تندرستی ، پردیس های سلامت و بانوان و گردشگری و پردیس های آموزش های شهروندی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ با مشارکت مناطق ۱۲،۱۴و ۱۵ آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

شهردارمنطقه ا۱۵ فزود: برگزاری استیج فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه و فروشگاه اقوام ، عکاس خانه ، چای خانه حضرت رضا(ع) ، غذای اقوام و سنتی ایران، چای خانه سنتی، غرفه های کودک و نوجوان، افطاری ساده، سلامت و مشاوره، تفریحات ورزشی و بازی های بومی محلی، نقالی و پرده خوانی و تجربه زندگی در روستا و طبیعت و برنامه ویژه روزه اولی ها از ویژه برنامه های این دهکده می باشد.

برپایه این گزارش، این جشن ها همزمان با ماه مبارک رمضان دو ساعت قبل از اذان مغرب با برنامه های قرانی آغاز و در ادامه با نماز جماعت و سفره افطاری، غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی ، موسیقی اقوام و ویژه برنامه استیج جشن بهار ایران همراه با نورافشانی پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید