امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 455148 |
تاریخ انتشار : 01 بهمن 1400 - 11:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر معرفی دستاوردهای نظام در دهه مبارک فجر، گفت: برگزاری برنامه‌های بانشاط و امیدآفرین با محوریت مردم باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد. بهمن امیری مقدم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) به ظهور امام […]

صلح خبر/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر معرفی دستاوردهای نظام در دهه مبارک فجر، گفت: برگزاری برنامه‌های بانشاط و امیدآفرین با محوریت مردم باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

بهمن امیری مقدم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد و همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

وی افزود: برگزاری برنامه ها و مناسبت های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ فراهم شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید امیدآفرین، بانشاط و اثرگذار باشد و طوری اجرایی شوند که پیام انقلاب و مقاومت توسط همه اقشار مختلف جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بی نظیر در جهان بود که شکل گرفت، ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری سکاندار و هدایت کننده ایران اسلامی هستند و سعادتمندی و عاقبت به خیری همه ما در گرو حرکت در مسیر فرمایشات ایشان است.

مقام عالی استان تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی، بی‌­منت خدمتگزار مردم بزرگوار ایران اسلامی است و ما وظیفه داریم که این خدمات و دستاوردها را به خوبی به مردم معرفی کنیم.

امیری مقدم در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید امید آفرین و نشاط آفرین باشند، اظهار داشت: این برنامه ها در دورترین روستاها و مناطق استان هم باید اجرایی شود و طوری اثرگذار باشند که همه مردم احساس کنند که دهة فجر انقلاب اسلامی در استان شروع شده است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی طی 43 سال گذشته همواره در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم حرکت کرده و هر چه در توان داشته برای کشور انجام داده است، گفت: نباید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و ضرورت دارد تلاش شود که برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی حتماً به صورت مردمی اجرایی شوند و مردم در اجرای آنها نقش اساسی و ویژه ای داشته باشند.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست که بعد از اجرای برنامه های دهة فجر، حتماً عملکرد دستگاه های اجرایی مختلف را در خصوص چگونگی اجرا به مدیریت ارشد استان گزارش کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی انسان ساز بود، تصریح کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی استان وظیفه دارند که در نهایت احترام و اخلاق خوب با مردم استان ارتباط داشته باشند و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که مردم در ادارات سرگردان شوند؛ لذا همگی وظیفه داریم که خدمتگزار بی منت مردم باشیم.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه های دهة فجر انقلاب اسلامی علاوه بر دستگاه های دولتی  ضرورت دارد که در بخش های خصوصی و غیر دولتی هم اجرایی شوند و بخش خصوصی در این زمینه باید نقش آفرینی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه همچنین بر اجرای برنامه های جذاب در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: این برنامه ها باید طوری طراحی شوند که برای همه اقشار جامعه از جمله کودکان و نوجوانان جذاب باشد، زیرا این نسل جامعه باید در جریان قرار بگیرد که برای پیروزی این انقلاب چه جانفشانی ها و ایثارگری های عظیمی صورت گرفته است.

امیری مقدم بیان داشت: دستگاه ها برای اجرای پروژه های دهة فجر با هماهنگی معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری اقدام کنند و توجه شود پروژه ای که قبلاً افتتاح شده دوباره افتتاح نشود.

وی همچنین توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های مربوط به دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

استاندار کرمانشاه از صداوسیمای مرکز کرمانشاه خواست که برنامه های دهه فجر را طوری طراحی کنند که علاوه بر استان از شبکه های سراسری هم پخش گردد تا رشادت های مردم استان در ایام پیروزی انقلاب برای همه مردم کشور یادآوری گردد.

مقام عالی استان در ادامه برگزاری برنامه های ورزشی در محلات مختلف استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:  مدیران و مسئولین استان به هیچ عنوان نباید استان را بد معرفی نکنند، زیرا این استان توانمندی های بسیار مناسبی برای پیشرفت و توسعه دارد و چهره زیبای ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: باید از این موضوع یک مصوبه اعتقادی داشته باشیم که استان را بد معرفی نکنیم و همواره مشکلات استان را بازگو نکنیم، زیرا این موضوع مانع از حضور سرمایه گذاران در استان می شود، هر چند که وظیفه داریم با تمامی جدیت برای حل این مشکلات گام برداریم.

استاندار کرمانشاه گفت: باید از استان کرمانشاه به عنوان استانی قهرمان پرور، انقلابی، سینه ستبر ایران اسلامی و شهیدپرور و متمدن یاد کنیم، زیرا این استان در زمینه های مختلفی از جمله قدمت تاریخی و ظرفیت های توسعه ای دارای توانمندی های ویژه ای است، لذا دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی خوب استان در بخش های مختلف است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید