امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 470349 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1401 - 13:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس به دنبال جلسات برگزار شده از نیمه دوم سال گذشته و طی آئینی با حضور پیشکسوتان عرصه فوتبال، مسئولان دستگاه‌های مختلف و مردم و پس از آماده‌سازی بخشی از زیرساخت‌های فیزیکی توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس، اولین گام عملی برای احیای باشگاه و تیم فوتبال برق شیراز برداشته شد. معاون سیاسی، امنیتی و […]

صلح خبر/فارس به دنبال جلسات برگزار شده از نیمه دوم سال گذشته و طی آئینی با حضور پیشکسوتان عرصه فوتبال، مسئولان دستگاه‌های مختلف و مردم و پس از آماده‌سازی بخشی از زیرساخت‌های فیزیکی توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس، اولین گام عملی برای احیای باشگاه و تیم فوتبال برق شیراز برداشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس پنجشنبه ۵ خرداد، در حاشیه آئین احیای باشگاه برق شیراز، به خبرنگاران گفت: باشگاه برق شیراز، یکی از باسابقه‌ترین باشگاه‌ها خصوصا در عرصه فوتبال ایران و فارس بوده و همواره طرفداران و علاقه‌مندان فراوانی داشته است.

اسماعیل محبی‌پور با بیان اینکه اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج بوده است، گفت: این تلاش با همراهی پیشکسوتان و دستگاه‌های اجرایی اعم از مجموعه صنعت برق، ورزش و جوانان و … از نیمه دوم سال گذشته با برگزاری جلساتی آغاز شد.

او با بیان اینکه امروز شاهد حرکت عملی و نمادین احیای برق شیراز هستیم، گفت: به طور حتم آنچه در اختیار استانداری و دستگاه‌های دولتی مرتبط در استان فارس باشد، هیچ کوتاهی در حمایت معنوی از این حرکت نخواهد شد، اما امیدواریم با حمایت و همراهی بخش خصوصی و تیم مدیریتی باشگاه، تیم برق شیراز بار دیگر روزهای اوج خود را تجربه و تکرار کند.

محبی‌پور با یادآوری اینکه تیم‌های فجر شهید سپاسی، قشقایی و برق شیراز، هر یک علاقه‌مندان و طرفداران خاص خود را دارد، هم‌افزایی بین مجموعه مدیریتی هر سه تیم در مسیر ایجاد محیطی پرنشاط، شاداب و پرامید در استان فارس را خواستار شد.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه، امروز دولت و مدیریت ارشد استان، اهتمام جدی به احیای تیم برق شیراز و حمایت از حرکت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف به ویژه رشته فوتبال به عنوان یک ورزش پرطرفدار، دارد، گفت: به حمدالله بین مجموعه مدیریتی سابق و کنونی برق شیراز هیچ تنش و مشکلی نیست، اگرچه در بحث جابه جایی همواره انتظارات و نقطه نظراتی وجود داشته و دارد.

محبی‌پور با تصریح اینکه، وظیفه و اهتمام دولت و دستگاه‌های دولتی اعم از استانداری، صنعت برق و ورزش و جوانان فارس، حمایت معنوی از احیای تیم فوتبال برق شیراز و این باشگاه بوده است، گفت: در بحث اینکه تیم فوتبال برق قرار است در چه سطحی وارد عرصه رقابتها شود، یک تصمیم تخصصی بوده و برعهده تیم مدیریتی و فنی خواهد بود.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه، ۲ مشکل در عرصه ورزش و فعالیت‌های ورزشی این استان مشهود بوده است، گفت: یکی از این مشکلات، اتکای کامل تیم‌ها و باشگاه‌ها به کمک و حمایت مادی و معنوی دولت و دستگاه‌های دولتی است؛ حال آنکه با توجه به محدودیت‌های مالی و قانونی، دستگاه‌های دولتی امکان حمایت مالی کامل را ندارند.

او لزوم فراهم شدن بستر حضور بخش خصوصی به عرصه ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی دیگر از مشکلات، مسائل مدیریتی داخلی باشگاه‌هاست که باید با تدبیر رفع شود، امروز هم با توجه به حرکت عملی برای احیای باشگاه و تیم فوتبال برق شیراز، نباید اجازه داد که این باشگاه به مشکلات گفته شده گرفتار شود.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه، حمایت‌های معنوی استانداری، صنعت برق و ورزش و جوانان فارس و شهرداری شیراز در خصوص تداوم فعالیت‌های تیم‌های ورزشی تداوم خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که همه تیم‌ها و باشگاه‌های فعال در رشته‌های مختلف ورزشی، با همکاری مجموعه‌های مختلف خصوصا صنایع و فعالان بخش خصوصی، روند رو به رشدی را رقم بزنند.

محبی‌پور همچنین ضمن قدردانی از همراهی همه دستگاه‌ها، از پیشکسوتان باشگاه برق شیراز به واسطه تلاش دلسوزانه برای احیای این باشگاه، قدردانی کرد و خواستار تداوم این همراهی و تلاش شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید