امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 482641 |
تاریخ انتشار : 02 مهر 1401 - 1:04 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان، حضور جواد نکونام در تیم ملی را به ضرر باشگاه فولاد و تکرار تجربه تلخ حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی برای نفت آبادان دانست.  حسن سالمی در گفت و گو با صلح خبر درخصوص حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کی‌روش، اظهارکرد: من مخالف حضور نکونام در تیم […]

صلح خبر/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان، حضور جواد نکونام در تیم ملی را به ضرر باشگاه فولاد و تکرار تجربه تلخ حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی برای نفت آبادان دانست. 

حسن سالمی در گفت و گو با صلح خبر درخصوص حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کی‌روش، اظهارکرد: من مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستم زیرا فوتبال خوزستان تجربه تلخ جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان و حضور او در تیم ملی را دارد. در آن برهه نفت در رده های بالای جدول بود و وضعیت خوبی داشت اما با جدایی اسکوچیچ، نفت آبادان به جایی رسید که برای نیفتادن می جنگید. 

وی ادامه داد: باتوجه به آن تجربه تلخ، امیدوارم نکونام به کار خود در فولاد ادامه دهد و آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان نیز مانع از رفتن این مربی از استان شوند و عدم موافقت خود را به فدراسیون اعلام کنند. به هر حال فولاد این فصل برای موفقیت در لیگ برتر و تیم ملی هزینه کلانی را متحمل شده است و رفتن نکونام به ضرر باشگاه فولاد تمام خواهد شد. امیدوارم فولاد بتواند روند موفقیت خود را ادامه دهد و نتایج این تیم نوید روزهای خوب برای این تیم است. 

این مربی فوتبال درباره جدایی پرکاس از صنعت نفت آبادان و مطرح بودن شفر به عنوان گزینه جدی برای هدایت این تیم، گفت: زمانی که اسم پرکاس مطرح شد، تعجب کردیم که او چه کسی است و چه رزومه ای دارد و اصلا کجا مربیگری کرده است. به هرحال دلیل نمی شود چون فلان نفر در آلمان زندگی کرده و بازی بایرمونیخ را دیده و یک مدرک مربیگری دارد می تواند سرمربی خوبی باشد. پرکاس ناشناخته بود و نمی دانم چه کسی نسبت به او شناخت داشت که به عنوان سرمربی انتخابش کردند که دیدیم در شش هفته حضورش روی نیمکت نفت،  این تیم  نتیجه نگرفت و اکنون در رده مناسبی قرار ندارد. 

وی ادامه داد: شفر گزینه ایده آلی است زیرا فوتبال ایران را می‌شناسد.  امیدوارم با حضور شفر و کمک آقای فیروزی، نفت آبادان به جایگاه اصلی اش برسد. 

سالمی با اشاره به وضعیت خوب نفت مسجدسلیمان در شش هفته ابتدایی لیگ بر خلاف فصل گذشته، عنوان کرد: جای خوشحالی است، تیمی که در فصل های گذشته محکوم به سقوط بود و با دعا و راز و نیاز در لیگ می ماند، این فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج خوبی کسب کرده است. حتی بدون اغراق در بازی با پرسپولیس حق این تیم باخت نبود و بازی را برای پرسپولیس در آوردند و حق نفت ضایع شد. 

وی تاکید کرد: اگر بازیکنان نفت مغرور نشوند و اعتماد به نفس داشته باشند، باتوجه به این که آقای مهاجری مربی بسیار خوبی است و با تجربه بوده و رزومه خوبی دارد، این تیم توانایی قرار گرفتن در جایگاه خوب را دارد. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید