امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 508034 |
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1402 - 19:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان که پس از هفت سال مجددا به لیگ برتر بازگشته است، از هواداران خود خواست به حواشی توجهی نداشته باشند. به گزارش صلح خبر، در این بیانیه آمده است: «با عنایت خداوند متعال، بلافاصله پس از مسجل شدن حضور تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر فصل بیست و سوم، […]

صلح خبر/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان که پس از هفت سال مجددا به لیگ برتر بازگشته است، از هواداران خود خواست به حواشی توجهی نداشته باشند.

به گزارش صلح خبر، در این بیانیه آمده است:

«با عنایت خداوند متعال، بلافاصله پس از مسجل شدن حضور تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر فصل بیست و سوم، این باشگاه به دنبال تسویه حساب فصل قبل، تعیین بودجه فصل جدید، انتخاب و جذب بازیکنان مورد نیاز تیم و همچنین دریافت مجوزحرفه ایی می باشد.
 
‎ باشگاه استقلال خوزستان برنامه های کاری خود را به جهت  حضور در لیگ برتر فصل آینده به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده  تا بدون دغدغه وارد مسابقات شود. 

در این بین برخی از شبکه های اجتماعی شایعاتی  را مبنی بر خرید برخی بازیکنان در تیم فوتبال استقلال خوزستان منتشر کرده‌اند که ناشی از حدس و گمان آنهاست.

‎باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان ضمن احترام به تمامی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، اعلام می‌دارد هیچ یک از اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقالات را که از سایر درگاه‌های رسانه‌ای در دسترس شهروندان قرار گرفته است، تائید نمی‌کند و مطابق با دستورات العمل هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان برای اتحاد و وحدت باشگاههای خوزستانی پیش قدم شده و اعلام می دارد با احترام به تمامی بازیکنان هیچ گونه برنامه و تصمیمی برای جذب بازیکنان سایر تیم های خوزستانی نخواهد داشت چرا که قصد تخریب هیچ تیمی را ندارد 

‎همچنین به هوادارن پرشور و محترم استقلال خوزستان این اطمینان را می دهیم که مدیر عامل و اعضای محترم هیات مدیره پس از صعود تیم به لیگ برتر با جلسات برگزار شده در تلاش است تا مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت و تسویه حساب کند که این اتفاق در حال انجام شدن است. ضمنا با برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از تعیین تکلیف بودجه برای فصل آینده که به زودی مشخص می شود، کمیته نقل و انتقالات باشگاه نسبت به تقویت و مذاکرات با بازیکنان کنونی تیم برای تمدید قرارداد و مذاکره با بازیکنان با کیفیت برای اضافه شدن به تیم را در دستور کار خود قرار می دهد.

‎باشگاه استقلال خوزستان دغدغه هواداران پرشور خود را به طور کامل درک کرده و تمامی تلاش و همت مدیریت باشگاه ساختن تیمی قدرتمند و تحقق خواسته‌های به حق هواداران است.

‎هواداران در کمال آرامش اخبار مربوط به نقل و انتقالات را صرفا از طریق رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند و اجازه ندهید اخبار ناموثق و نادرست، با ایجاد حواشی، به روند طبیعی نقل و انتقالات باشگاه ضربه بزند و افکار مخاطبان را مخدوش کند.

‎در پایان از دوستداران استقلال خوزستان درخواست می‌شود به مدیریت باشگاه اعتماد کنند. قطعا طی روزهای آتی اخبار خوبی برای هواداران خواهیم داشت.» 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید