امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 470640 |
تاریخ انتشار : 07 خرداد 1401 - 17:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

محمد احمدازده معتقد است بازی ندادن مازیار زارع به یزدانی و مرادمند حتما تصمیم درستی بوده که سیر صعودی تیم را حفظ کرده است. محمد احمدزاده، پیشکسوت ملوان در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص صعود ملوان به لیگ برتر اظهار کرد: پژمان نوری و مازیار زارع به همراه پوررشیدی کار بزرگی را در ملوان […]

محمد احمدازده معتقد است بازی ندادن مازیار زارع به یزدانی و مرادمند حتما تصمیم درستی بوده که سیر صعودی تیم را حفظ کرده است.

محمد احمدزاده، پیشکسوت ملوان در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص صعود ملوان به لیگ برتر اظهار کرد: پژمان نوری و مازیار زارع به همراه پوررشیدی کار بزرگی را در ملوان انجام دادند و این تیم با حمایت هوادارانش توانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. تیمی که بیشترین هفته را صدرنشین بوده است، طبیعتا کمتین حقش صعود به لیگ برتر است که ملوان توانست به این مهم دست پیدا کند.

وی ادامه داد: لیگ برتر متعلق به ملوان است و این صعود پاداش هوادارانی بود که در این ۶ سال صبر کرده‌اند و از تیمشان بدون مزد و منت حمایت کرده‌اند. انسجام مجموعه‌ ملوان یکی از اصلی‌ترین دلایل صعود بود و همدلی بازیکنان، کادر فنی و همچنین مدیریت تیم چنین نتیجه‌ای را رقم زد زیرا ملوان اقتدارش را هم به لیگ یکی‌ها و هم به لیگ برتری‌ها نشان داد و آن‌ها برای فصل بعد لیگ برتر، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. کم حاشیه بودن، انضباط تیمی و آرامش داخل و خارج تیم، این صعود را رقم زد. پژمان و مازیار به خوبی داخل و برون زمین را در طول فصل مدیریت کردند و نتیجه‌اش هم صعود به بالاترین سطح فوتبال ایران بود. ملوان در این فصل به معنای واقعی یک تیم بود.

احمدزاده درباره بازی ندادن به یزدانی و مرادمند با وجود سرباز شدن در تیم ملوان گفت: من اطلاع زیادی در خصوص این مساله و این که چرا مازیار زارع به آن‌ها بازی نداده، ندارم اما این تصمیم باعث شد که تیم سیر صعودی‌اش را حفظ کند پس به سود تیم بوده که ملوان بدون احتیاج به آن‌ها توانسته لیگ برتری شود. دلایل این اتفاق را مجموعه ملوان بهتر می‌داند اما حتما بازی نکردن آن‌ها تصمیم درستی بوده است.

پیشکسوت ملوان در خصوص این که مدیریت ملوان چه تدبیری باید بیاندیشد تا سرنوشتی همانند فجرسپاسی برای این تیم رخ ندهد، توضیح داد: پژمان و مازیار سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کرده‌اند و می‌دانند شرایط لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. طبیعی است که باید بیشتر خرج کنند و مجهزتر وارد لیگ شوند. آنها باید برنامه‌ریزی خود را برای لیگ برتر از همین الآن انجام دهند تا دستشان در پوست گردو نماند. نباید بگذارند اتفاق ناگواری برای ملوان رخ دهد و به اصلاح آسانسوری شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید