امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 58779 |
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1394 - 21:18 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر ایران ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر ایران دکتر فیروز آذر وکیل پایه یک دادگستری و نویسنده و ادیب خوش ذوق کتاب قضا و قدر خود را به ریاست پایگاه صلح خبر تقدیم نمود. ایشان با […]

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر ایران ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر ایران دکتر فیروز آذر وکیل پایه یک دادگستری و نویسنده و ادیب خوش ذوق کتاب قضا و قدر خود را به ریاست پایگاه صلح خبر تقدیم نمود. ایشان با دستخط زیبا و خاص خودشان این کتاب را به ریاست پایگاه صلح خبر ایران تقدیم و امضاء نمودند. ریاست پایگاه صلح خبر ضمن قدردانی از لطف و بزرگواری دکتر آذر , کتاب ارزشمند ایشان که سرشار از نکات و ظرایف و مطالب آموزنده در ادبیات ایران زمین و اندیشمندان اسلامی و ایرانی است را نمونه ای بی بدیل خواندند و با ابراز تاسف از عدم  کافی بودن حمایت ها از اندیشمندان و بزرگان و زحمتکشان عرصه فرهنگ و ادب بیان داشتند : امروز ما نیاز داریم جوانان و نوجوانان را با بزرگان و اساتید حوزه و دانشگاه آشنا کنیم.

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر-2

متاسفانه این خلاء بزرگی می باشد که ما شاهد آن هستیم که جوانان از بزرگان و پیشکسوتان اصلا اطلاعی ندارند و این غفلت بزرگی است چرا که این موضوع سبب گسسته شدن ریشه ها و منتقل نشدن اندیشه ها و تجربیات نسل گذشته به نسل آینده می شود. ما در سراسر جهان شاهد هستیم که نسل با تجربه را در تمام شئون احترام می گذارند و در سیستم آموزشی و پرورشی از آن ها استفاده می نمایند تا آنچه اندوخته اند ، تجربه کرده اند و یافته اند به نسل جدید منتقل نمایند. اگر این مساله را به عنوان یک دغدغه دنبال نکنیم هزینه انتقال تجربه و کسب آن افزایش می یابد و همچنین جامعه دچار یک گسست فرهنگی می شود.

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر

لازم به ذکر است دکتر فیروز آذر وکیل پایه یک دادگستری و نویسنده و محققی توانا می باشد. پدر خانم بزرگوار دکتر فیروز آذرزنده یاد علی اردلان  و عموی بزگوار ایشان زنده یاد دکتر مهدی آذر می باشد.

اهدا کتاب قضا و قدر به پایگاه صلح خبر-1

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید