امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 477973 |
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1401 - 6:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان مدیر امور منابع انسانی شرکت نورد و لوله اهواز با اشاره به فعالیت برنامه‌ریزی شده این شرکت در امر ورزش، گفت: علاوه بر ورزش همگانی به گسترش ورزش قهرمانی نیز در بین نبروی کار توجه داریم و برنامه‌مان خوب و بلندمدت است.  مرتضی اوجی در گفت وگو با صلح خبر اظهار کرد: اولویت ما […]

صلح خبر/خوزستان مدیر امور منابع انسانی شرکت نورد و لوله اهواز با اشاره به فعالیت برنامه‌ریزی شده این شرکت در امر ورزش، گفت: علاوه بر ورزش همگانی به گسترش ورزش قهرمانی نیز در بین نبروی کار توجه داریم و برنامه‌مان خوب و بلندمدت است. 

مرتضی اوجی در گفت وگو با صلح خبر اظهار کرد: اولویت ما در بحث ورزش، سلامتی جسمی و روحی و روانی کارکنان‌مان است. ضمن اینکه ورزش در ایجاد شور و انگیزه در بین نیروی کار تاثیر فراوانی دارد و باید برای سرمایه انسانی شرکت بتوانیم شرایط مناسبی را ایجاد کنیم که ورزش رکن اصلی است. 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مدیریت مجموعه نیز اهتمام خاصی به امر ورزش داشته و همراهی خوبی دارد و اهداف و برنامه های ورزشی ما را حمایت می کند که جا دارد از آقای خدابخشی مدیریت شرکت نورد لوله اهواز قدردانی کنم زیرا با حمایت های وی برنامه هایمان به خوبی پیش می رود.

مدیر امور منابع انسانی شرکت نورد و لوله اهواز با اشاره به تعداد بسیار علاقه مندان به ورزش در این شرکت، عنوان کرد: هر ساله به مناسبت دهه فجر برنامه های ورزشی داریم که خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ درصد پرسنل ما در امر ورزش مشارکت داشتند و شور و هیجان خوبی در شرکت ایجاد شد. ضمن اینکه اکنون علاوه بر ورزش همگانی به گسترش ورزش قهرمانی نیز توجه داریم و برنامه ریزی خوبی در این بخش داشته ایم و برنامه هایمان بلندمدت است. 

وی تاکید کرد: واقعاً تأثیر فعالیت ورزشی را در نیروی کار دیده ایم و طی معاینات ادواری از کارکنان تأثیرات محسوس بوده است.

اوجی بیان کرد: جزو معدود شرکت هایی هستیم که مدرسه فوتبال تشکیل داده ایم و قصد شناسایی و پرورش استعدادها و حتی معرفی آنها به هیات فوتبال استان و باشگاه ها را داریم. در آینده با این کار می توانیم به پیشرفت فوتبال خوزستان و پیشبرد اهداف ورزش استان کمک کنیم. خوزستان مهد فوتبال است و ما هم با برنامه هایی که داریم می توانیم در این  زمینه گام های مؤثری برداریم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران شرکت نورد لوله اهواز با حمایت هایشان واقعاً در این مسیر به ما دلگرمی می دهند و با همین حمایت ها یکی از نمایندگان خوزستان در مسابقات فوتسال کارگری کشور هستیم و این مسابقات را در اهواز میزبانی می کنیم. هدف ما در این رقابت ها قهرمانی است. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید