امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 262071 |
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1397 - 13:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر انواع پارک کردن‌های عجیب و البته خلاقانه! پایگاه چرخان: پارک کردن یکی از ساده‌ترین بخش‌های رانندگی است. بخشی که انجام آن نیاز به مهارت بالایی نداشته و با سرعت بسیار پایین می‌توان خودروی خود را (البته اگر خودران نبوده و سیستم پارک خودران نداشته باشد) پارک کرد. البته همین […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

انواع پارک کردن‌های عجیب و البته خلاقانه!

پایگاه چرخان: پارک کردن یکی از ساده‌ترین بخش‌های رانندگی است. بخشی که انجام آن نیاز به مهارت بالایی نداشته و با سرعت بسیار پایین می‌توان خودروی خود را (البته اگر خودران نبوده و سیستم پارک خودران نداشته باشد) پارک کرد.

البته همین کار پیش‌پا افتاده را نیز، بعضی‌ها یا از روی بی‌حوصلگی و یا از روی اهمیت ندادن به‌وقت و جای پارک دیگران، به‌درستی انجام نمی‌دهند.

با ما باشید تا چند نمونه از این پارک کردن‌های عجیب را مشاهده نماییم.

گرفتن جای پارک دو خودرو

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

بعضی از افراد به دلیل اینکه خودروی گران و جدیدشان را تازه تحویل گرفته‌اند و به طبع، حساسیت بالایی نیز روی آن دارند، دست به چنین پارکی می‌زنند. شاید دلیل این‌گونه پارک کردن این کوروت ( Corvette) نو، بی‌احتیاطی بعضی از رانندگانی باشد که بدون توجه به محیط درب خودروی‌شان را بازکرده و ممکن است به خودروهای دیگر برخورد کند.


استفاده از توانایی‌های خودرو

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

روز بارانی را تصور کنید که دیر از خواب بیدار شده‌ایم و باید هرچه سریع‌تر به محل کارمان برسیم. وقتی به محل پارک خودروها می‌رسیم، مجبوریم با چند دنده‌عقب و جلو رفتن به صحیح‌ترین حالت پارک دست پیدا کنیم؛ اما ازآنجایی‌که زمان کافی نداریم، از قابلیت خودروی خود استفاده کرده و این‌گونه پارک می‌کنیم!


درست پارک نکردن یا …

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

در این حالت پارک کردن، یا راننده توانایی استفاده از ترمزدستی و چند تعویض دنده برای پارک کردن صحیح مانند خودروهای کناری را نداشته و یا قصد خودنمایی خودروی قرمزرنگ خود در میان خودروهای تیره دیگر را داشته است.


پارک کردن نزدیک شیرهای آتش‌نشانی

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

در این مورد خاص که راننده بی ام و کنار یک شیر مخصوص آتش‌نشانی پارک کرده، اتفاق جالبی برای خودرویش افتاده است. نزدیک این محل یک آتش‌سوزی رخ‌داده و مأموران آشت نشانی برای خاموش کردن آتش و استفاده از شلنگ آتش‌نشانی، چاره‌ای جز شکستن دو شیشه عقبی این خودرو و رد کردن این شلنگ از داخل خودرو نداشته‌اند.


پارک کردن بامهارت‌های پیچیده‌تر

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

اگرچه پارک کردن خودرو، یک عمل کسل‌کننده‌ای است که به ساده‌ترین مهارت‌های رانندگی و کمی مهارت حل مشکل بستگی دارد اما نحوه پارک کردن این خودروی شاسی‌بلند بی ام و خیلی جالب بوده و به مهارت‌های سطح بالاتری نیاز دارد. پارک کردنی که بدون آسیب دیدن سپر عقب خودرو و روی دو صندلی عمومی انجام‌شده است.


بازهم استفاده از مهارت‌های سطح بالای پارک کردن

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

افراد کمی وجود دارند که مهارت‌های سطح بالای رانندگی و پارک کردن خود را به مرحله اجرا می‌گذارند؛ اما این راننده خودروی شاسی‌بلند با استفاده از تبدیل مهارت‌هایش در مرحله‌ی اجرا و البته پیدا نکردن جای پارک، دست به چنین پارک خلاقانه‌ای بزند!


اعتراض خلاقانه

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

شاید خیلی‌ها، این نوع پارک کردن را یک‌جور نشانه خودخواهی در نظر بگیرند؛ اما می‌توان از این زاویه نیز به موضوع نگاه کرد که مسیر رفت‌وآمد افراد پیاده بسیار عریض طراحی‌شده و این در حالی است که بیشتر این فضا می‌توانست در اختیار پارک خودروها قرار گیرد. پس این راننده برای اعتراض خود، دست به روشی فنی و خلاقانه زده است.


مهارت پارک با کشش بیش‌ازحد

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

در اینجا به درسی به نام «چون شما می‌توانید، به معنای این نیست که لزوماً باید آن را انجام دهید » برمی‌خوریم. اگرچه راننده بامهارت، توانسته این فضای خالی بین قایق و مسیر خشکی را با خودروی بیچاره خود پر کند اما بزرگ‌ترین استراتژی در پارک کردن، مسیری برای بیرون آمدن از فضای پارک است. پس…


محدودیت‌های خودروی‌تان را بشناسید

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

این پارک کردن نیز یک نکته با خودش به همراه دارد. به این خاطر که خودروی شما یک خودروی شاسی‌بلند چهارچرخ محرک (AWD)، است لزومی بر توانایی آن برای رفتن به هر مکانی نیست. پس اگر قرار است در مسیرهای آفرود و غیرمعمول، رانندگی کنید، از داشتن شرایط و تایرهای مناسب، اطمینان حاصل کنید.


استفاده بهینه از فضاهای تنگ

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

شاید این نوع پارک کردن برای زمانی که نمی‌توان فضای کافی برای پارک پیدا کرد و یا در یک مکان شلوغ و پر رفت‌وآمد قرار دارید، بسیار مناسب و کارا به نظر بیاید!


از اثر پروانه‌ای آگاه باشید

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

شاید اسم اثر پروانه‌ای، تاکنون به گوشتان خورده باشد. پس اگر شما دارای مهارت‌های بالایی در پارک کردن خودرو هستید، به معنای اینکه دیگران نیز این مهارت را درست مثل شما دارند نیست. پس با یک پارک کردن به این شکل، دیگران نیز از آن تبعیت کرده و چنین بی‌نظمی حاصل می‌شود.


دریافت پیام

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

اگرچه بد پارک کردن، تنها بد پارک کردن بوده و به جنبه‌های دیگر رانندگی آسیبی نمی‌زند اما در این تصویر، خودروی کوچکی را می‌بینیم که به دلیل پارک کردن در دو مکان به‌جای یکی، شخص آزاردیده، پیام خود را این‌گونه به راننده خاطی رسانده است.


بازهم پیامی دیگر

انواع پارک کردن های عجیب و البته خلاقانه!

اگرچه این بار راننده این خودرو، مانند موارد قبلی خیلی بد پارک نکرده است اما شخصی که از این نوع پارک کردن ناراحت شده است، با استفاده از چسب، پیام واضح و شفاف خود را این‌گونه به راننده، رسانده است.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید