امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 127942 |
تاریخ انتشار : 16 دی 1395 - 19:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انتقاد عارف از رسانه‌ای شدن اختلافات بین مسئولان در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران انتقاد عارف از رسانه‌ای شدن اختلافات بین مسئولان به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ ایسنا نوشت: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد. محمدرصا عارف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس […]

انتقاد عارف از رسانه‌ای شدن اختلافات بین مسئولان در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران

انتقاد عارف از رسانه‌ای شدن اختلافات بین مسئولان به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

ایسنا نوشت: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد.

محمدرصا عارف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس اظهار کرد:
وقتی می‌توان برخی مسائل و اختلاف نظرها را در داخل یک جلسه حل کرد چرا باید آنها را رسانه‌ای کنیم؟ مبنای ما این است که حتی الامکان این مسائل رسانه‌ای نشود.

وی گفت: ما طرح گفت‌وگوی ملی را در پارلمان دنبال می کنیم و در همین راستا کارگروهی برای تعامل با فراکسیون‌های دیگر تشکیل شده است.

ما در خیلی مسائل مثل حقوق شهروندی با یکدیگر اختلاف نظر داریم،

اما در بحث اشتغال و رونق اقتصادی اختلاف نظری نیست و می‌توانیم در راستای منافع ملی با یکدیگر تعامل کنیم.

جهت‌گیری ما همین است که مبنا روی مشترکات باشد ان شاءالله اختلاف نظرها هم در حین این تعامل حل خواهد شد تا ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسیم.

عارف همچنین اظهار کرد:

راهبرد مجلس دهم و جریانی که با ائتلاف امید خلق شد و به تشکیل فراکسیون امید منجر شد، پیگیری شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی است.

بر همین اساس یک برنامه ۱۲۶ بندی را ارائه کردیم و امیدوارم به تدریج وعده‌های داده شده در برنامه ششم که در مجلس در حال تدوین است، تحقق یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس آرامش را شعار راهبردی گفتمان اصلاحات و اتئلاف امید عنوان و خاطرنشان کرد:

آرامش مهم‌ترین مسئل امروز کشور ما است.

ما برای تعهد آرمان‌های کشور نیاز به آرامش داریم و این مهم‌ترین راهبرد ما در مجلس است که ان شاءالله تا آخر دوره آن ‌را دنبال می‌کنیم.

نمایندگان هم علی‌رغم اینکه در برخی مسائل نیاز به موضع گیری وجود دارد در چارچوب این شعار عمل می‌کنند و برخی مسائل را بدون استفاده از تریبون مجلس دنبال می‌کنیم؛ چرا که برای ما رسیدن به نتیجه مهم است و تلاش ما این است که مسائل را با حفظ آرامش دنبال کنیم.

عارف خاطرنشان کرد: اگر حضور رسانه‌ای برخی نمایندگان کم‌رنگ است بدانید که این امر عامدانه است زیرا ما به دنبال تاثیرگذاری حل مشکلات و پیگیری مطالبات هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگان تهران را پردیس اظهار کرد: پیش از این دفاتر نمایندگان تهران در ری، شمیرانات و اسلامشهر افتتاح شده بود. ما به دنبال تعامل با مسئولین مربوطه و بررسی مشکلات مردم برای پیگیری مشکلات و اقدام در جهت حل آن‌ها هستیم. مجمع نمایندگان تهران بر همین اساس تصمیم به افتتاح دفاتر در شهرستان‌های تهران گرفت تا ارتباط با مردم تسهیل شود.

عارف اضافه کرد: ما خودمان را نماینده همه مردم می‌دانیم. چه کسانی که به ما رای داده‌اند چه کسانی که رای‌شان افرادی دیگری بوده است. ما برای همه احترام قائلیم و خود را وکیل همه مردم می‌دانیم. دفتر پردیس هم برای پیگیری مطالبات مردم تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: پروژه مسکن مهر علی رغم مشکلاتی که داشت از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می کنیم وامیدواریم این روند ادامه یابد.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید