امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 478638 |
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401 - 0:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید خاطرات خوبی از حاج ملک ندارد چون او در بازی تیمش اشتباهات تاثیرگذاری داشته است. به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی پس از تساوی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: به تیم نساجی خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول بازی را بهتر شروع کردیم و بازی روال خودش داشت اما در ۱۵ […]

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید خاطرات خوبی از حاج ملک ندارد چون او در بازی تیمش اشتباهات تاثیرگذاری داشته است.

به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی پس از تساوی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: به تیم نساجی خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول بازی را بهتر شروع کردیم و بازی روال خودش داشت اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول نساجی بهتر بازی کرد. در نیمه دوم تا پایان بازی تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. به بازی برگشتیم و می‌توانستیم حتی پیروز شویم. تیم از بدنسازی بیرون آمده و این نکته ما را در نیمه اول اذیت کرد. معلوم بود تیم ما سنگین بود اما در نیمه دوم بدن‌ها رها شد. نساجی هم تیم بسیار خوبی است.

او ادامه داد: ما نسبت به فصل گذشته چند بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن هم جذب کردیم. لوسیانو پریرا یکی از بازیکنان خوب ماست و از عملکردش راضی هستیم. ما برای هماهنگی در جلوی زمین نیاز زمان داریم و هرچقدر جلوتر برویم هماهنگ تر خواهیم شد. ۸ تیم اول سال گذشته و همچنین تراکتور تیم خودشان را بسیار خوب تقویت کردند و این باعث جذاب‌تر شدن لیگ خواهد شد.

ربیعی درباره عملکرد داوری گفت: صحنه‌های بازی را دیدم. اسلامی پیش از خطای منجر به پنالتی در آفساید بود. خطای پنالتی هم درست نبود. کریم اسلامی بسیار بازیکن خوبی است و در پنالتی گرفتن مهارت دارد. مهارت اسلامی باعث شد پنالتی بگیرند. در نیمه دوم یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و صد درصد پنالتی بود. همین سوت‌ها نتیجه را تعیین می‌کنند و من در هیچ بازی خاطرات خوبی از آقای حاج ملک ندارم.

او ادامه داد: از کمیته داوران می‌خواهم اگر مقدور است حاج ملک را برای بازی‌های ما نگذارید. ما به قضاوت او معترض هستیم. گل نساجی آفساید بود و یک پنالتی برای ما نگرفتند. من نمی‌خواهم عملکرد نساجی را زیر سوال ببرم اما حق تیم مس در داوری خورده شد. این روند بازی را تغییر داد اما با این حال برای آقای حاج ملک آرزوی توفیق دارم. انتظارم دقت بیشتر است تا دیگر تیم‌ها دچار مشکل نشوند. امیدوارم از کمک داور ویدیویی استفاده شود. ما باید در این بازی برنده می‌شدیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید