امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 49963 |
تاریخ انتشار : 18 بهمن 1394 - 15:09 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انتقاد بازنشستگان در پرداخت حقوق به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: درحالی‌که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مدعی است که این سازمان در پرداخت حقوق بازنشستگان طی دو سال اخیر حتی یک روز هم تأخیر نداشته است، برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از تأخیر پرداخت حقوق‌شان انتقاد دارند. مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي 16بهمن در […]

انتقاد بازنشستگان در پرداخت حقوق

به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:
درحالی‌که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مدعی است که این سازمان در پرداخت حقوق بازنشستگان طی دو سال اخیر حتی یک روز هم تأخیر نداشته است، برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از تأخیر پرداخت حقوق‌شان انتقاد دارند.

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي 16بهمن در سخنان پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه تهران گفت كه: «در 2سال اخير باوجود حداكثر شدن فشارهاي تحريم اقتصادي به ايران، سازمان تأمين اجتماعي توانسته است خدمات خود را به‌موقع به مردم ارائه دهد و حتي در پرداخت مستمري‌ها نيز يك روز نيز تأخير نداشتيم.»

 

hoghughebazneshastegan.solhkhabar

 

البته سيدتقي نوربخش پيش از اين نيز چنين ادعايي را مطرح كرده بود. براي مثال دي‌ماه گذشته در نشست بررسي و رفع موانع توليد در استان كرمان گفت: «يكي از افتخارات سازمان تأمين اجتماعي در دولت يازدهم اين است كه هيچ‌كس نمي‌تواند ادعا كند حقوق وي يك روز با تأخير پرداخت شده است.»

  • انتقاد بازنشستگان

اين سخنان در حالي است كه در 2سال اخير بارها شاهد اعتراض بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي به تأخير در زمان پرداخت حقوق بوده‌ايم.حتي در‌ماه گذشته نيز برخي از بازنشستگان در تماس با همشهري از تأخير در پرداخت حقوق انتقاد كرده‌اند. يكي از بازنشستگان به همشهري مي‌گويد:«پس از متمركز شدن زمان پرداخت حقوق بازنشستگان، من 17هر‌ماه حقوق دريافت مي‌كردم كه‌ماه گذشته بيستم حقوقم را گرفتم.»

بازنشسته ديگري كه به‌علت ديابت يكي از پاهايش را قطع كرده هم مي‌گويد: « هميشه اين حقوق كم را هم با تأخير مي‌گيرم. نمي‌توانم حضوري موضوع تأخير در پرداخت حقوقم را پيگري كنم، ‌از شما مي‌خواهم كه اين موضوع را پيگيري كنيد.»

يك بازنشسته از استان البرز نيز مي‌گويد كه پس از تغيير زمان پرداخت حقوق از سوي سازمان تأمين اجتماعي، زمان دريافت حقوقش كه هشتم هر‌ماه بوده، به 23هر‌ماه منتقل شده ولي پرداخت‌ها عملا با تأخير همراه است. اسامي و شماره تماس اين افراد در اخيتار خبرنگار روزنامه همشهري است.

  • پاسخ سازمان تأمين اجتماعي

در همين حال اميرعباس تقي‌پور، مشاور مديرعامل و مديركل روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي در پاسخ به پرسش همشهري مي‌گويد:«خوشبختانه مشكلي درخصوص پرداخت حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي وجود ندارد. اگر بازنشسته‌اي مشكلي درباره تأخير در زمان پرداخت حقوق دارد مي‌تواند با شماره تلفن 66580558تماس بگيرد و پيگير رفع مشكل احتمالي شود.»

منبع:پایگاه خبرگزاری همشهری آنلاین

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید