امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 73201 |
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1394 - 18:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انتخابات پیام وحدت و همدلی پایگاه صلح خبر ؛ فاطمه رحمانی. انتخابات هفتم اسفند ماه 94 با شکوه برگزار گردید و مانند همیشه مردم فهیم و موقعیت سنج ایران وارد عرصه شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند. مردم که با انقلاب 57 حق حکومت خود را ثبت نمودند و با […]

انتخابات پیام وحدت و همدلی

پایگاه صلح خبر ؛ فاطمه رحمانی. انتخابات هفتم اسفند ماه 94 با شکوه برگزار گردید و مانند همیشه مردم فهیم و موقعیت سنج ایران وارد عرصه شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند. مردم که با انقلاب 57 حق حکومت خود را ثبت نمودند و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) طومار حکومت پادشاهی موروثی را در هم پیچیدند یکبار دیگر نشان دادند برای حفظ آن نظامی که با خون فرزندانشان آن را آبیاری کرده اند همواره در صحنه حاضرند. امروز تفوت زمانه در جنگی است که به ناحق و به شکلی نرم بر ملت تحمیل شده است. اما مردم ما با درک بالا نشان دادند که تفاوت نمی کند که مانند 8 سال دفاع مقدس با جان و خون خویش در میدان حاضر باشند و یا هم اکنون با رای خویش در مقابل جنگ نرم تحمیلی ایستادگی نمایند.

انتخابات پیام وحدت و همدلی

انتخابات پیام وحدت و همدلی

مردم ایران با حضور بیش از 62 درصدی خود در انتخابات نشان دادند که آنچه از همه چیز مهم تر است حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است. حتی اگر انتقادی وجود داشته باشد و عملکرد مسئولی مورد پسند نباشد ، این یک موضوع داخلی و درونی است و هیچ قدرتی حق دخالت در این موارد را ندارد. وقتی صحبت از عزم ملی است برای حفظ منافع ملی دیگر تفوت ندارد که کدام جناح و کدام لیست و کدام سیاست مطرح است. آنچه مهم است منافع ملی کشور و حظ آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

حضور پرشور مردم در گای صندوق های رای یک پیام مسلم به جهانیان و مسئولین خارجی داشت و آن هم پیام وحدت و همدلی بود! آن چه بدخواهان و دشمنان ما برایش طمع کرده و از هر فرصتی برای نفوذ و تخریب آن بهره می برند همین اتحاد و همدلی است. باید هوشیار بود و طبق فرموده رهبر انقلاب با دقت نظر رفتارهای دشمن را تحلیل نمود و از مساله نفوذ غافل نشد.انتخابات پیام وحدت و همدلی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید