امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 277309 |
تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1398 - 11:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر مردم پاناما امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رأی می‌روند. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتخابات ریاست جمهوری در پاناما در حالی امروز برگزار می‌شود که وزیر کشاورزی پیشین پاناما یکی از کاندیداهای مطرح در این انتخابات، وعده مبارزه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

مردم پاناما امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رأی می‌روند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتخابات ریاست جمهوری در پاناما در حالی امروز برگزار می‌شود که وزیر کشاورزی پیشین پاناما یکی از کاندیداهای مطرح در این انتخابات، وعده مبارزه با فساد و نابرابری پس از رسوایی‌های اخیر در این کشور را داده است.

رئیس جمهور آتی پاناما یکی از اقتصادهای با رشد سریع جهان را به ارث می‌برد اما فشارها برای کاهش فاصله طبقاتی و شفافیت در مبارزه علیه فساد افزایش یافته است.

لائورنتو “نیتو” کورتیزو ۶۶ ساله وعده داده است که در این کشور سرویس‌های دولتی از جمله خدمات درمانی و آب رسانی را ارتقا دهد.

کورتیزو در آخرین کمپین انتخاباتی‌اش در روز چهارشنبه در میان هزاران نفر از هوادارانش که پرچم قرمز، سفید و آبی که نشان دهنده نشان حزب انقلاب دموکراتیک چپ میانه است، را در دست داشتند گفت: فساد آینده ما را تهدید می‌کند.

کورتیزو اعلام کرده است روابط با چین به عنوان یکی از شرکای مهم تجاری پاناما را عمیق‌تر خواهد کرد.

این انتخابات تا ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی ادامه دارد و انتظار می‌رود نتایج اولیه حدود ساعت ۶ اعلام شود.

رقیب اصلی کورتیزو در این انتخابات رومولو روکس از حزب راست میانه تغییر دموکراتیک است. او خواهان اصلاحات قانون اساسی برای تقویت استقلال قوه قضائیه است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید