امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 479275 |
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1401 - 11:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قم رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم گفت: اصلی‌ترین مشکل هیات نبود استخر است. امیر ملک محمدی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر اظهار کرد: اولین نیاز هیات شنا برای پیش‌برد اهداف و برنامه‌ها در اختیار داشتن استخر […]

صلح خبر/قم رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم گفت: اصلی‌ترین مشکل هیات نبود استخر است.

امیر ملک محمدی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر اظهار کرد: اولین نیاز هیات شنا برای پیش‌برد اهداف و برنامه‌ها در اختیار داشتن استخر است و شنا بدون استخر ممکن نیست ولی متاسفانه در حال حاضر هیات شنای استان استخری در اختیار ندارد.

وی افزود: البته این درخواست را با اداره کل مطرح کرده و قول‌هایی گرفته‌ایم. به زودی سانس‌هایی در اختیار ورزشکاران ما قرار خواهد گرفت و طبق صحبت‌های انجام شده در آینده نزدیک استخری در اختیار ما گذاشته خواهد شد.

ملک محمدی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، رشته شنا آسیب زیادی دید، ولی با این حال در مسابقاتی که با هدف انتخاب تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، رکوردهای خوبی زده شد که نشان از پتانسیل خوب استان در این رشته می‌باشد.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی استان علی مظفری و محمدحسن مختص آبادی و مبین مرادی توانستند با به دست آوردن حد نصاب ورود به مسابقات قهرمانی کشور، مجوز ورود به این رقابت‌ها که اوایل شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد را به دست بیاورند. مسابقات قهرمانی کشور به منظور انتخاب تیم ملی برای حضور در مسابقات مسافت کوتاه ملبورن استرالیا برگزار خواهد شد.

ملک محمدی اظهار کرد: متاسفانه تاکنون در رشته شنا مربی و ورزشکار ملی نداشته ایم ولی قطعا با در اختیار داشتن استخر این اتفاق دست یافتنی خواهد بود. برای مثال ما در استان آراد مهدی زاده را داریم که قهرمان کشور رده‌های سنی پایه شد ولی این استعداد نیاز به رسیدگی و حفظ آمادگی و تمرین مداوم دارد.

رییس هیات شنای استان با بیان اینکه دو استخر در استان تشکیل تیم داده‌ و تمرینات مداوم دارند، تصریح کرد: با این دو استخر در ارتباط هستیم و از نفرات برتر آنها برای مسابقات آینده استفاده خواهیم کرد. سایر استخرها نیز در صورت تشکیل تیم و برگزاری تمرینات مستمر به جهت حفظ آمادگی شناگران، می‌توانند استعدادهای خود را به ما معرفی کنند تا در برنامه‌ها ومسابقات آتی از آنان بهره گیریم.

وی افزود: رمز موفقیت در هرکاری به خصوص ورزش شنا تمرین مداوم و پشتکار است. پس از گذر از دوران کرونایی و بازگشایی مجدد استخرها امیدواریم شناگران استان با از سرگیری تمرینات به روزهای اوج خود بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمی از استان در لیگ برتر حاضر خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: هیات‌های ورزشی مستقیما مجاز به اعزام تیم نیستند ولی در صورتی که اسپانسر یا باشگاهی علاقمند به تیم‌داری در مسابقات لیگ برتر باشد از این اتفاق استقبال خواهیم کرد.

ملک محمدی با اشاره به این موضوع که تنها دو ماه از انتخاب وی به عنوان ریاست هیات گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت یک دوره بازآموزی مربیان درجه ۳ شنا برگزار کردیم، همچنین از سال‌های گذشته کارت مربیگری شرکت کنندگان در دوره قبلی که به آنان تحویل داده نشده بود، با پیگیری ما و همکاری فدراسیون شنا پس از چند سال به آنها ارائه شد.

وی گفت: در بخش بانوان نیز خاتم گویا، نایب رییس هیات، تنها مدرس شنا در استان است و برنامه‌های زیادی از جمله برگزاری مسابقات مختلف استانی تدارک دیده که به محض در اختیار داشتن استخر به ترتیب اجرا خواهد شد.

ملک محمدی عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل بازسازی ورزشگاه تختی دفتر هیات در این مجموعه تعطیل شده و باید منتظر مکان جدید باشیم. فعلا به صورت دورکاری هماهنگی‌ها صورت می‌گیرد ولی طبق قول اداره کل به زودی محل جدید هیات در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید