امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 473685 |
تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 16:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

تعارض منافع باعث شده تا عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در شرایطی که بیشترین بودجه توزیعی مجلس شورای اسلامی در اختیار این فدراسیون قرار گرفته نسبت به نحوه توزیع صورت گرفته از سوی مجلس معترض شود و تحت عنوان رییس فدراسیون بدنسازی از جمله امضا کنندگان نامه اعتراضی به قالیباف باشد. به گزارش صلح خبر، […]

تعارض منافع باعث شده تا عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در شرایطی که بیشترین بودجه توزیعی مجلس شورای اسلامی در اختیار این فدراسیون قرار گرفته نسبت به نحوه توزیع صورت گرفته از سوی مجلس معترض شود و تحت عنوان رییس فدراسیون بدنسازی از جمله امضا کنندگان نامه اعتراضی به قالیباف باشد.

به گزارش صلح خبر، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که همزمان عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی است از معترضان بودجه توزیعی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون‌های ورزشی است؛ حال آنکه بیشترین رقم این بودجه به فدراسیون کشتی اختصاص یافته و سهم فدراسیون بدنسازی از این بودجه صفر است!

مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغی معادل ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه ویژه و اختصاصی را برای ۲۸ فدراسیون ورزشی شامل تکواندو، تیروکمان، جانبازان و معلولان، جودو، دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کشتی، ورزش‌های دانش آموزی، هاکی، هندبال، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، ورزش همگانی، ورزش‌های رزمی، وزنه برداری، ووشو، تنیس خاکی، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ژیمناستیک، فوتبال، نابینایان و کم بینایان، هنرهای رزمی و کونگ فو، والیبال، بسکتبال، شنا، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و سوارکاری در نظر گرفت.

با توجه به توزیع نامتوازن ۳۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته به برخی فدراسیون‌ها، روسای برخی فدراسیون‌ها نسبت به این مسئله اعتراض کرده و نامه اعتراضی خود را به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند.

در متن این نامه به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: احتراما در راستای تصمیم مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تخصیص بودجه مستقیم به فدراسیون‌های قهرمانی و همگانی ملاحظاتی چند به استحضار می‌رسد. بدیهی است اقدام مجلس شورای اسلامی خصوصا کمیسیون فرهنگی و تلفیق با انگیزه و هدف تقویت فدراسیون‌های ورزشی طراحی شده و از این جهت شایسته تقدیر اما این سیاست با اشکالاتی اساسی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

بودجه ۳۱۵ میلیاردی جنجال به پا کرد

اعتراض ۱۹ رئیس فدراسیون به قالیباف

نکته قابل تامل در مورد نامه اعتراضی روسای فدراسیون‌های ورزشی به رییس مجلس شورای اسلامی در مورد توزیع نامتوازن بودجه ۳۱۵ میلیاردی در نظر گرفته شده اینکه فدراسیون کشتی بیشترین اعتبار را که معادل ۷۰ میلیارد تومان است به خود اختصاص داده است؛ ماجرا اما زمانی جالب می‌شود که بدانیم عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی نسبت به این توزیع اعتبار معترض است؛ مسئله‌ای که ناشی از تعارض منافع نصیرزاده به دلیل همزمانی حضور در فدراسیون‌های بدنسازی و کشتی است!

امضای عجیب پای نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به رییس مجلس!

امضای عجیب پای نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به رییس مجلس!

انتهای پیام  

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید