امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 478189 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1401 - 12:33 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به سیل‌زدگان در سه استان لرستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. مهدی ولیپور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره اقدامات صورت گرفته در پی وقوع سیلاب در لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در پی وقوع سیل […]

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به سیل‌زدگان در سه استان لرستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره اقدامات صورت گرفته در پی وقوع سیلاب در لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان اقداماتی در راستای نجات و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انجام شد و تیم‌های امدادی به مناطق متاثر از سیل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در استان لرستان امدادگران به شهرستان‌های الیگودرز و ازنا اعزام شدند، گفت:‌در استان اصفهان نیز  آبگرفتگی در شهرستان سمیرم رخ داده است. درهمین راستا نیز امدادگران به روستای ونک شهرستان سمیرم رفته و به پنج خانوار از عشایر آن منطقه امدادرسانی کردند. عملیات تخلیه آب از پنج واحد مسکونی در روستای آقاگل فریدون‌شهر نیز انجام شد و تا کنون به ۲۳ نفر نیز امدادرسانی شده است.  

ولیپور در خصوص اقدامات صورت گرفته در پی وقوع سیل در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز نیز گفت: اقدامات امدادی در سه روستا از شهرستان دنا و هشت روستا از بویراحمد صورت گرفته است. در این راستا به ۲۷۴ خانوار امدادرسانی شد که در مجموع ۹۸۸ نفر بودند.  

بیشتر بخوانید:‌

قوانین مفقودشده در سیل

هشدار به تماشاگران و تصویربرداران سیل

تجارب و عبرت‌های یک سیل در میانه تابستان

هشدار برق‌گرفتگی درحین و پس از آبگرفتگی

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر حدود ۲۴۰ تخته پتو، هفت دستگاه چادر، حدود ۲۳۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۶۰ تخته موکت در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده و امدادرسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید