امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 366410 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 20:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر خارجه اردن بر اهمیت روابط دو کشور و همکاری در زمینه مقابله با کرونا تاکید کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از سومریه نیوز، دفتر مصطفی الکاظمی،‌ نخست وزیر عراق اعلام کرد، نخست وزیر امروز میزبان ایمن الصفدی،‌ وزیر خارجه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر خارجه اردن بر اهمیت روابط دو کشور و همکاری در زمینه مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سومریه نیوز، دفتر مصطفی الکاظمی،‌ نخست وزیر عراق اعلام کرد، نخست وزیر امروز میزبان ایمن الصفدی،‌ وزیر خارجه اردن و هیئت همراه او بود و طرف اردنی بر حمایت کامل از عراق در تمامی زمینه‌ها و تمایل به تقویت روابط بین دو کشور تاکید کرد.

مصطفی الکاظمی امروز بر عزم دولتش برای به شروع همکاری باسرعت با اردن برای مقابله با چالش‌ها به خصوص در زمینه مقابله با کرونا تاکید کرد.

براساس بیانیه صادره از سوی دولت عراق،‌ الصفدی سلام ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و عمر الرزار، نخست وزیر این کشور و حمایت کامل اردن از عراق در تمام زمینه‌ها را به اطلاع او رساند.

الکاظمی همچنین بر اهمیت روابط دو کشور و همکاری اقتصادی و مسائل مشترک به خصوص همکاری در زمینه مقابله با کرونا و بقیه مسائل استراتژیک مشترک تاکید کرد. 

همچنین فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق در کنفرانس خبری مشترک با همتای اردنی تاکید کرد: ما امکان برگزاری مذاکرات سه جانبه شامل قاهره، امان و بغداد را بررسی کردیم.

وزیر خارجه اردن بر همبستگی کشورش با عراق در زمینه مقابله با کرونا و بازسازی این کشور تاکید کرد.

الصفدی همچنین گفت:‌ با عراق در زمینه مقابله با تروریسم، بازسازی و راه‌های تقویت همکاری نفتی از طریق بندر بصره و العقبه اعلام همکاری کردیم.

وزیر خارجه اردن افزود: ما در این دیدار بر اهمیت ثبات منطقه هم تاکید کردیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید