امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 493355 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 21:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است که صنعت نفت آبادان می‌تواند در لیگ برتر بماند. به گزارش صلح خبر، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با برد یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: بسیار خوشحال هستم در شهری که در سرزمین فوتبال […]

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است که صنعت نفت آبادان می‌تواند در لیگ برتر بماند.

به گزارش صلح خبر، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با برد یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: بسیار خوشحال هستم در شهری که در سرزمین فوتبال ما است حضور دارم. اینجا شهری است که با فوتبال زنده است و زندگی می‌کند. امیدوارم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همیشه زنده و سرپا باشد.

وی با تمجید از کوبل داوری این بازی عنوان کرد: از آقای احمد محمدی داور این دیدار و همکارانش تشکر می‌کنم. گروه داوری امروز بی‌نظیر بود و به نظرم صنعت نفتی‌ها هم از داوری ناراضی نبودند. درود به شرف آقای محمدی بابت کارتی که داد و چون اشتباه شده بود، آن را برگرداند. به خاطر شجاعت داور و سوت خوبی که زد به او تبریک می‌‎گویم. قضاوت داور و کمک‌هایش از کیفیت بازی هم بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: می‌دانستیم که صنعت نفت آبادان فوتبال بازی می‌کند و به همین خاطر من هم از بازی لذت بردم. من فکر می‌کنم در نیمه اول تعداد پاس‌هایی که دو تیم داشتند، یک رکورد در فوتبال ایران است.

وی بیان کرد: همچنین از حضور تماشاگران در ورزشگاه لذت بردم و آن‌ها یک بی‌احترامی هم به کسی نداشتند و واقعاً از آن‌ها تشکر می‌کنم. ای کاش در همه شهرها تماشاگران به همین صورت باشند.

الهامی خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و یک فوتبال با کیفیت به نمایش گذاشت و حتی تا ۵ دقیقه پایانی مسابقه نیز فوتبال روی زمین را از دست نداد و به نظرم آن‌ها روی یک ضربه کرنر غافلگیر شدند و گل خوردند. دو تیم با یک کیفیت فوتبال بازی کردند و حریف هم موقعیت گلزنی داشت. من از بازی راضی هستم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم.

الهامی بیان کرد: به نظر من مهم‌ترین مشکل صنعت نفت عدم اعتماد به نفسی است که این تیم در شهر خود دارد. کیفیت فوتبال نفت همان است و شاید بهتر هم شده باشد. من در جایگاهی نیستم که درباره این تیم صحبت کنم اما از نظر کیفیت فنی بی‌نظیر بودند و دفاع وسط‌های آن نیز به خوبی بازی‌سازی کردند. من فکر می‌کنم اگر صنعت نفت از نظر اعتماد به نفس به خودباوری برسد شک نکنید به روالی که باید برسد خواهد رسید. شک نکنید صنعت نفت آبادان بلند خواهد شد و از این شرایط خارج می‌شود. این تیم در لیگ برتر می‌ماند و اگر بخواهم دلی بگویم آرزویم این است که صنعت در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید