امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 478449 |
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1401 - 22:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل بخشدار هیر گفت: با تلاش و اقدامات جهادی سعی داریم تا مشکلات آب شرب روستاها و راه های دسترسی این شهر را برطرف کنیم. محمدرضا راستگار ۱۹ مرداد در نشست با خبرنگاران در شهر هیر اظهار کرد: خبرنگاران واقعی با انعکاس حقایق و کمبودها سعی می کنند تا بستر و زمینه تلاش موثر […]

صلح خبر/اردبیل
بخشدار هیر گفت: با تلاش و اقدامات جهادی سعی داریم تا مشکلات آب شرب روستاها و راه های دسترسی این شهر را برطرف کنیم.

محمدرضا راستگار ۱۹ مرداد در نشست با خبرنگاران در شهر هیر اظهار کرد: خبرنگاران واقعی با انعکاس حقایق و کمبودها سعی می کنند تا بستر و زمینه تلاش موثر مسئولان را در عرصه خدمت رسانی فراهم کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت خود به ویژه سرکشی مکرر به روستاها و تلاش جدی برای حل مشکل آب شرب روستاهای هیر، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان منطقه در مجلس و مسئولان و مدیران استانی به ویژه استاندار و فرماندار اردبیل تلاش کردیم تا در این مدت مشکل آب 22 روستا را برطرف کرده و یا با تامین منابع ملی در مسیر این روستاها گام های جدی برداریم.

بخشدار هیر از راه اندازی دفتر امام جمعه در هیر خبر داد و بیان کرد: با توجه بیشتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تلاش می کنیم تا برگزاری آئین نماز جمعه را در بخش هیر شاهد باشیم.

راستگار به ورود 10 هزار نفر گردشگر در یک روز در ایام تعطیلات تابستانی به بخش هیر اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت های گردشگری را در هیر تقویت کنیم تا علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری این بخش بتوانیم در پل معلق شیشه ای هیر ماندگاری گردشگران را افزایش دهیم.

وی توجه جدی به آسفالت راه های روستایی و اجرای طرح هادی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در مسیر عمران و آبادانی شهر هیر و روستاهای آن اعلام کرد و افزود: باید این روستاهای محروم از سفره پربرکت انقلاب اسلامی بیش از گذشته بهره مند شوند.

بخشدار هیر ادامه داد: با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان راه ایمن در آراللو اجرایی شد تا در این منطقه تردد راحتی را برای اهالی و گردشگران شاهد باشیم.

راستگار اضافه کرد: با همکاری شهرداری هیر آسفالت معابر و کوچه ها، جدول گذاری و دیگر پروژه های عمران شهری در دستور کار قرار گرفته و در هفته دولت شاهد راه اندازی اولین جایگاه سوخت در هیر خواهیم بود.


اقدامات جهادی در حوزه آب و راه/ زیرساخت های گردشگری تکمیل می شود
وی اظهار کرد: راه دسترسی دربند هیر به طول 4 کیلومتر آسفالت ریزی شده و ادامه عملیات آسفالت ریزی این مسیر گردشگری را نیز شاهد خواهیم بود.

بخشدار هیر خاطرنشان کرد: با نصب المان شهید سلیمانی در روستای ایوریق و سایر مناطق شهری و روستایی هیر ادای دینی را به شهدای سلحشور منطقه خواهیم کرد و امیدواریم با فعالیت های فرهنگی و اقدامات موثر ارزشی بتوانیم بیش از گذشته هیر را معرفی کنیم.

راستگار جمعیت این شهر را در شرایط کنونی 26 هزار نفر اعلام کرد و گفت: ساماندهی آرد و نان در این شهر جزو اقدامات اولویت دار است و تلاش ما بر این است تا مردم در شهرها و روستاها بدون مشکلات خاص نسبت به تهیه قوت غالب خود اقدام کنند.

وی افزود: زمین چمن طبیعی تختی هیر به همراه زمین چمن مصنوعی شهر آراللو هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار هیر پیشرفت 70 درصد سالن چندمنظوره ایوریق را یادآور شد و بیان کرد: تلاش ما بر این است تا این پروژه ورزشی نیمه تمام را نیز تا سال آینده آماده بهره برداری کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خبرنگاران فعال شهر هیر و رسانه های محلی قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید