امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 482067 |
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1401 - 5:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: برای تعویض و بهسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی تاکنون ۵ میلیارد تومان هزینه شده که تلاش بر این است در ۲۲ بهمن این پروژه افتتاح شود. حمیدرضا حسین پور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره آخرین وضعیت بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی و میزبانی این ورزشگاه برای برگزاری […]

مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: برای تعویض و بهسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی تاکنون ۵ میلیارد تومان هزینه شده که تلاش بر این است در ۲۲ بهمن این پروژه افتتاح شود.

حمیدرضا حسین پور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره آخرین وضعیت بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی و میزبانی این ورزشگاه برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: روند بازسازی براساس زمانبدی انجام شده در حال انجام است و تاکنون چیزی حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بحث زهکشی ورزشگاه، آبیاری مکانیزه، سیستم پمپاژی و… هزینه شده و تلاش بر این است که تا ۲۲ بهمن این پروژه را افتتاح کنیم تا در رقابتهای لیگ بیست و سوم، میزبان تیم‌های تهرانی باشیم.

وی افزود: شروع بازسازی مجموعه ورزشی تختی در سال ۱۴۰۰ زده شد و در حال حاضر لایه‌های زیر زمین اصلی در حال بهسازی است، خاک روی آن برداشته شده و زه‌کشی انجام گرفته و روند عملیات بهسازی در استادیوم تختی به خوبی و طبق زمانبدی در حال انجام است تا بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه تختی در بهمن ماه صورت بگیرد.

مدیر مجموعه ورزشی تختی تصریح کرد: وزیر ورزش به عنوان نماینده رییس جمهور در بازدیدی که خرداد امسال از این مجموعه داشت، اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه درنظر گرفتند که در صورت تخصیص این اعتبارات، روند بازسازی ورزشگاه تختی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حسین پور گفت: ۱۵ سال است که در زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی هیچ بازسازی صورت نگرفته و از سال ۹۷ شاهد برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال نبودیم، امیدوارم که امسال با افتتاح این پروژه بزودی شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در این مجموعه بعد از چهار سال باشیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که وضعیت کابل های معلق این مجموعه به کجا رسید، خاطرنشان کرد: بعد از پایان پروژ زمین چمن و افتتاح آن، بحث سازه و کابل‌های معلق در دستور کار کارشناسان و مشاور مجموعه قرار خواهد گرفت. همچنین بحث راه‌اندازی ایستگاه مترو تختی در داخل ورزشگاه از دیگر برنامه‌هایی است که در سال ۱۴۰۲ در صورتی که شهرداری به تعهد خود عمل کند، راه‌اندازی می‌شود تا دسترسی مردم به این مجموعه راحت‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید