امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 50522 |
تاریخ انتشار : 20 بهمن 1394 - 15:58 | ارسال توسط :
1
6
ارسال به دوستان
پ

میزان نوشت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا روز جمعه ۲۳ بهمن از سوی پلیس راهور اعلام شد. محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به این شرح است: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ بهمن از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و […]

میزان نوشت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا روز جمعه ۲۳ بهمن از سوی پلیس راهور اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به این شرح است:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ بهمن از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج – چالوس

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

ب – تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.محور هراز

الف – تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

ب – تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن ۹۴ از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

الف – تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۳ بهمن از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت-قزوین

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا-اردبیل

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

منبع : خبر آنلاین

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :فدایی

      ممنون از پایگاه خبری تون