امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 85 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1391 - 11:08 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی رستوران‌های برتر با شکل گیری جنبش غذای آهسته (Slow Food) و اخطارهای جدی متخصصان تغذیه در خصوص مضرات فست فودها، صاحبان برندهای مطرح فعال در این حوزه به فکر افتاده اند. در این راستا بعضی برندهای خوراکی انجام اقدامات نمادین از قبیل تغییر پیام های تبلیغاتی و یا تغییر شعارهای تبلیغاتی […]

استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی رستوران‌های برتر

با شکل گیری جنبش غذای آهسته (Slow Food) و اخطارهای جدی متخصصان تغذیه در خصوص مضرات فست فودها، صاحبان برندهای مطرح فعال در این حوزه به فکر افتاده اند. در این راستا بعضی برندهای خوراکی انجام اقدامات نمادین از قبیل تغییر پیام های تبلیغاتی و یا تغییر شعارهای تبلیغاتی (Slogan) را در دستور کار خود قرار داده اند. بعضی نیز به اقدامات پایه ای تری مانند تغییر مبلمان و دکوراسیون شعب، حذف غذاهای پرچرب، افزودن سالاد و میوه به منوی غذایی و تغییر روشهای
پخت غذاهای خود دست زده اند.

چندی پیش برند ساب وی (Subway) با استفاده از شعار تبلیغاتی “این تازه است” (Fresh is it!) توانست بخش قابل توجهی از مشتریانی كه نگران مضرات فست فودها هستند را به خود جذب كند و میلیونها دلار سود كنند.

مک دونالد با داشتن بیش از 20000 شعبه در سراسر دنیا نیز توجه به سلامتی مشتریانش را مورد توجه قرارداده و در تلاش است خود را از دشمن سلامتی کودکان و نوجوانان به دوست و حامی سلامتی آنها تبدیل کند. ایجاد امکانات رفاهی مانند اینترت رایگان در فروشگاه های مک دونالد و نیز اضافه کردن سالادها و غذاهای سبک به منوی عذایی از جمله اقدامات این غول صنعت مواد غذایی است.

اما وندیز (Wendy’s) كه با حدود 7000 شعبه در رتبه چهارم بزرگترین فست فودهای جهان قرار دارد، تغییر دکوراسیون شعب و ایجاد فضای دلنشین برای  مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

و اینک در آخرین تغییرات مربوط به این صنعت، رستوران زنجیره ای برگرگینگ(Burger King) كه حدود 13000 شعبه در بیش از 70 کشور دنیا دارد و رقیب اصلی
مك دونالد در فروش ساندویچ همبرگر محسوب میشود، اعلام كرده است كه از این پس در تبلیغات و آگهی های خود دیگر از شخصیت پادشاه معروف خود كه
سمبل این برند و البته محبوب جوانان بوده است، استفاده نمیكند. بر این اساس تصاویر مواد اولیه سالم و تازه كه در حال شسته شدن، خردشدن و مخلوط
شدن هستند، به همراه موزیك و بدون هیچ كلامی، محتوای تبلیغات و آگهیهای برگرکینگ را تشکیل خواهند داد.

اصلی هدف تبلیغات جدید برگركینگ والدینی خواهند بود كه نسبت به عادات غذایی فرزندان خود حساسند و برگركینگ كه در سالهای اخیر همواره در مسابقه رشد و درآمدزایی از سایر برندها عقب مانده است، قصد دارد با ایجاد این هویت سالم تر از برند خود نزد مادران، دوباره به مسابقه رشد و توسعه بازگردد.

برگركینگ غیر از عزل پادشاه خود از سمت سمبل و سخنگوی شركت، اقداماتی همچون تغییر دكور فروشگاهها، تغییر در منوی غذایی خود و افزودن غذاهای تازه را در دستور كار قرار داده است. مدیر جدید بازاریابی برگركینگ میگوید كه هیچ برنامه ای برای بازگشت دوباره پادشاه به این شركت وجود ندارد و مسیر
این شركت با گذشته كاملا متفاوت خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که برگینگ میتواند جایگزین شایسته ای برای پادشاه خود برگزیند و ایا اصولا برگرکینگ بدون کینگ (پادشاه) موفق خواهد بود یا خیر؟

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 34
    1. نویسنده :sana.dehghan

      سایت پارسی وی اگه همین طور ادامه بده خیلی موفق خواهد بود.

    1. نویسنده :امیر

      کارتون خوبه … اگر همینطور ادامه دهید … 🙂

    1. نویسنده :پارسی.دوست

      استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر خوبه!!!

    1. نویسنده :رامین.رامین

      کارتون عالیه…توی این … پیدا کردن مطالب خوب سخته موفق باشین 🙂

    1. نویسنده :محسن.فروهر

      استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر بخش گالری هنرمندان را نیز کاملتر کنید.

    1. نویسنده :دختران.جوان

      استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر بخش گالری هنرمندان را نیز کاملتر کنید.

    1. نویسنده :tehrani

      سبز و پایدار باشید…امیدوارم هیچ وقت سایت خوبتون مشکل پیدا نکنه

    1. نویسنده :آتشفشان

      از زحماتتان متشکرم. :-p

    1. نویسنده :محترم

      امید را به خانه بیاور کسی در این نزدیکی منتظرش نشسته است… خسته نباشید

    1. نویسنده :soltan-sina

      از زحمات تمام افرادی که در سایت پارسی وی فعالیت می کنن تشکر میکنم.

    1. نویسنده :nice

      نوشته استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر جالب بود. فال حافظ خیلی خوبه امکانات دیگر هم اضافه کنید.

    1. نویسنده :رضا.رضووووو

      مطلب قابل تاملی بود.

    1. نویسنده :کودک.فهیم

      زحمت زیادی کشیدین. سایت خوبی دارین. موفق باشین.

    1. نویسنده :بابک

      نوشته استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر جالب بود. امیدوارم موفق باشید.

    1. نویسنده :ارزو.ناصری

      خیلی هم خوب…جالبترین قسمت فال و طالع بینی سایته

    1. نویسنده :dokhterbndri

      جالب بود :دی

    1. نویسنده :آتی

      مطالب اقتصاد و بازرگانی خوبه…موفق باشید

    1. نویسنده :صادق.اکبری

      نوشته های اقتصاد و بازرگانی خوبه 🙂

    1. نویسنده :مهتاب

      آقای صبای عزیز سایت خوبی دارید. موفق باشید.

    1. نویسنده :مصطفی.متروپلاس

      مطلبه خوبیه.از کتاب های سایت خیلی استفاده کردیم خصوصا کتابهای نایابی که قرار داده اید.

    1. نویسنده :کمیل.مردان

      نوشته بدی نبود… اما کاش… :-p

    1. نویسنده :soltan-sina

      استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر بخش گالری هنرمندان را نیز کاملتر کنید.

    1. نویسنده :سنگ.صبور

      نوشته استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر جالب بود. امیدوارم موفق باشید.

    1. نویسنده :نازنین

      تمام مطالب اقتصاد و بازرگانی را خوندم برام مفید بود و جالب.

    1. نویسنده :hasani

      قالب و سایت قشنگیه موفق باشین.

    1. نویسنده :محمد.مهدی

      عالی بود 🙂

    1. نویسنده :سمیه.م

      سبز و پایدار باشید…امیدوارم هیچ وقت سایت خوبتون مشکل پیدا نکنه

    1. نویسنده :sani

      نوشته خوبی بود. لطفن مدلهای لباس و مو و ارایش را بیشتر کنین

    1. نویسنده :yoohana

      نوشته خوبی بود. لطفن مدلهای لباس و مو و ارایش را بیشتر کنین

    1. نویسنده :نیلو

      سایت کامل و خوبی دارین.

    1. نویسنده :سنگ.صبور

      مطالب قشنگیه

    1. نویسنده :amini

      aslan jaleb nabood

    1. نویسنده :Yas.Yas

      مطالب اقتصاد و بازرگانی بد نیست… :-p

    1. نویسنده :فرمانده.کل

      از زحماتتان متشکرم. :-p